اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی:

خدمات اقامتی مطلوب برای گردشگران سلامت در مشهد مهیاست

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: خدمات اقامتی مطلوب برای گردشگران سلامت در مشهد مهیاست.

خدمات اقامتی مطلوب برای گردشگران سلامت در مشهد مهیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد قانعی ظهر امروز در آستانه برگزاری سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران با تاکید بر توسعه گردشگری سلامت، اظهار کرد: خوشبختانه ایران به لحاظ نیروی انسانی متخصص و کارآمد و همچنین از نظر اقلیمی و امکانات ارتباطی در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: باید برای اطلاع‌رسانی به موقع خصوصا در کشورهای منطقه سرمایه‌گذاری شود تا ظرفیت‌های پزشکی و گردشگری ایران برای همگان احصاء شود که در این صورت توسعه گردشگری سلامت و افزایش امکانات توجیه خوبی می‌یابد.

قانعی با اشاره به جایگاه بسیار مطلوب هندوستان در جذب و توسعه گردشگری سلامت گفت: باید بتوان در کشورهای کویت، عراق، افغانستان، تاجیکستان و همچنین عربستان سعودی مخاطب‌های گردشگری سلامت را بیابیم و در راستای جذب آنها به طور جدی فعالیت کنیم.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با تاکید بر جایگاه مطلوب بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد، بیان کرد: زیرساخت‌های اقامتی مشهد در کشور رتبه نخست را دارد و در راستای جذب گردشگر سلامت و افرادی که برای جراحی زیبایی مراجعه می‌کنند برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: تنها مشکل صنعت گردشگری در تمامی جوانب تبلیغات سوء استکبار علیه ایران است که در نگرش افراد در سفر به ایران تاثیر بسزایی می‌گذارد.

قانعی در ارتباط با خدماتی که برای گردشگران سلامت در مشهد در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: هتل‌های یک تا پنج ستاره که برای گردشگران سلامت در نظر گرفته شده و معمولا در نزدیکی بیمارستان‌های تخصصی مانند بیمارستان رضوی هستند هم دارای استانداردهای اقامتی بین‌المللی است و هم از لحاظ آب و هوا دارای شرایط مطلوبی است مانند هتل توریست توس که در مجاورت بیمارستان فوق تخصصی رضوی قرار دارد.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با اشاره به نتایج مطلوبی که از واگذاری بخش‌های دولتی به بخش‌های خصوصی به دست آمده، اظهار کرد: تاکنون خدمات تمامی بخش‌های دولتی که به بخش‌های خصوصی واگذار شده از نتایج مطلوبی برخوردار شدند و مشکلی در بخش خصوصی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: بخش خصوصی باید به عنوان اهرم مناسب و کمک کننده در کنار دولت در راستای توسعه گردشگری سلامت کشور نقش داشته باشد.

سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70006/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول