اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اجرایی مسابقات استانی قرآن خراسان رضوی:

خراسان رضوی قطب برگزاری محافل قرآنی و مذهبی کشور است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با بهره‌گیری از وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) همواره به عنوان یکی از قطب‌های اصلی برگزاری محافل قرآنی و مذهبی کشور شناخته شده است.

خراسان رضوی قطب برگزاری محافل قرآنی و مذهبی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحسین پورسجادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر برگزاری محافل قرآنی متعدد،استقبال مردم این استان از محافل قرآنی نیز مثال‌زدنی است و همواره در تمام جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی برگزار شده در سطح کشور رتبه‌های مناسبی نصیب خراسان رضوی شده است.

وی گفت: همین نقش و اهمیت استان در برگزاری محافل قرآنی موجب شده است در کنار اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، استانداری نیز بطور مستقیم بر اجرای هر چه باشکوه‌تر مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار نظارت داشته باشد.

دبیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خراسان رضوی افزود: در همین راستا فرماندار سبزوار ریاست سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم را بر عهده گرفته و تمام دستگاه‌های اجرایی و مراکز فرهنگی و مذهبی سبزوار با ستاد اجرایی این مسابقات همکاری مطلوبی داشته‌اند.

پورسجادی گفت: پنج واحد تدارکات، اسکان، انتظامات، نقلیه، تغذیه و پذیرایی به صورت زیرمجموعه‌هایی از کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم برای خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به عوامل اجرایی و میهمانان این مسابقات تشکیل شده است.

وی اذعان داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار همکاری خوبی در زمینه اسکان مهمانان شرکت کنندگان در این مسابقات به عمل آورده که به موجب آن ، خوابگاه دانش‌آموزی حضرت نرجس (س) برای اسکان بانوان و خوابگاه دانش‌آموزی باقرالعلوم (ع) برای اسکان برادران اختصاص یافته است.

پورسجادی متذکر شد: در زمینه حمل و نقل درون شهری نیز هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی سبزوار و مسئولان شهرستان به عمل آمده است.

مرحله نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم از 28 آذر ماه سال جاری به مدت سه روز در سبزوار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70006/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول