اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان خبر داد

انتشار 6 نشریه تخصصی، هنری و فرهنگی در دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه زنجان از انتشار 6 نشریه تخصصی، هنری و فرهنگی توسط کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان خبر داد.

انتشار 6 نشریه تخصصی، هنری و فرهنگی در دانشگاه زنجان

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برگزاری چهار سلسله همایش با عنوان دختری برای امروز، همسری برای فردا و مادری برای همیشه از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه زنجان محسوب می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی مختلف در دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: نمایشگاه و فروشگاه خیریه دانشجویی به منظور حمایت از کودکان سرطانی در این دانشگاه برگزار شده است.

*برگزاری کارگاه‌های بصیرت‌افزایی در دانشگاه زنجان

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب هدف زندگی نوشته استاد شهید مرتضی مطهری در این دانشگاه افزود: کارگاه بصیرت‌افزایی بسیج دانشجویی، کارگاه آموزشی نسل حوا ویژه دختران دانشجو و اعزام کاروان‌های راهیان نور توسط بسیج دانشجویی از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه است.

وی از برگزاری جلسات سخنرانی با حضور شخصیت‌های مطرح کشوری در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: برگزاری کنسرت موسیقی توسط کانون دانشجویی موسیقی ماهور و نمایش و نقد فیلم‌های مطرح کشوری از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

طاهری با اشاره به ساخت نخستین آتشفشان مصنوعی در این دانشگاه تصریح کرد: برگزاری همایش استانی آموزش تبلیغات و بازاریابی موثر و چاپ اطلس زمین‌شناسی از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه گفتمان‌های دینی با موضوعات دینی و اجتماعی در این دانشگاه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی در زمینه‌های مختلف قرائت، حفظ و مفاهیم از دیگر برنامه‌های اجرا شده محسوب می‌شود.

*برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از برنامه‌های دانشگاه زنجان است

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان از برپایی نمایشگاه‌های غدیر خم، نگین شکسته و کتب دینی و مذهبی در این دانشگاه خبر داد و افزود: راهیابی فیلم کوتاه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی دبیر کانون فیلم و عکس سیمرغ به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر از افتخارات دانشگاه زنجان است.

وی از انتشار نشریه تخصصی ره‌توشه، ضیافت الهی و عطر قرآن در این دانشگاه خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای مختلف زیارتی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است.

طاهری با بیان اینکه تشکیل سلسله جلسات مشاوره و برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور از اقدامات انجام شده در دانشگاه زنجان است، افزود: برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های کشور از دیگر برنامه‌های برگزار شده است.

انتهای پیام/73003/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول