اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد

افتتاح ‌14 هزار واحد مسکن مهر خراسان رضوی با حضور احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: کنارگذر شمالی مشهد، 14 هزار و 75 واحد مسکن مهر‌ و چند‌ پروژه عمرانی استان ‌فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

افتتاح ‌14 هزار واحد مسکن مهر خراسان رضوی با حضور احمدی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قاسمی ‌‌در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر قابل افتتاح، 8 هزار و 986 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، 2 هزار و 756 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 2هزار و 333 واحد نیز در شهرهای جدید گلبهار و بینالود افتتاح می‌شود.

وی افزود: این 14 هزار و 75 واحد با مجموع اعتبار 5 هزار و 629 میلیارد ریال تکمیل شده است. 

قاسمی اظهار داشت: کنارگذر 72 کلیومتری شمالی مشهد نیز که دارای نقشی کلیدی در کاهش ترافیک ورودی و خروجی از دو مسیر اصلی به شهر مقدس مشهد بوده و در تسهیل عبور در مسیر ترانزیت جنوب و مرکز کشور به شمال شرق نقش مهمی دارد از پروژه‌های مهر ماندگار وزارت راه و شهرسازی است که با اعتبار یک هزار و 720 میلیارد ریال احداث شده و با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.  

وی افزود: بهره‌برداری از سه بیمارستان در شهرستان‌های رشتخوار، فیض‌آباد و کلات با اعتبار مجموع 119 میلیارد ریال و 48 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 53 میلیارد و 518 میلیون ریال دیگر پروژه‌های مهر ماندگار وزارت راه و شهرسازی است که در این برنامه افتتاح خواهند شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: بهره‌برداری از قطعه اول بزرگراه شش بانده مشهد ـ گلبهار به طول 10 کیلومتر و اعتبار 107 میلیارد ریال، پنج دستگاه پل عابر پیاده با اعتبار 111 میلیارد ریال و 188 و نیم کیلومتر پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت در محورهای استان از دیگر پروژه‌های افتتاحی صبح فردا خواهد بود.

قاسمی خاطر نشان کرد: در حوزه پروژه‌های ساختمان‌های خدمات عمومی نیز افتتاح مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تربت حیدریه، ساختمان اداره پست بجستان و منازل سازمانی فرمانداری رشتخوار در برنامه فردا قرار دارد.

همچنین 12 پروژه با اعتبار 15 هزار و 880 میلیون ریال از پروژه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان و دو پروژه اداره کل راه آهن خراسان رضوی نیز با اعتبار 78 هزار و 700 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که فردا با حضور دکتر احمدی‌نژاد افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/70006/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول