اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مازندران عنوان کرد

هزینه 48 میلیون دلاری BBC برای پوشش اخبار ایران/ فعالیت 4 هزار شبکه علیه کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه بی.بی.سی به اخبار داخلی خود توجه نمی‌کند، گفت: اینکه این شبکه 48 میلیون دلار هزینه می‌کند تا اخبار ایرانی را پوشش دهد بیانگر جنگ رسانه‌ای علیه ایران و فرهنگ اسلامی ماست.

هزینه 48 میلیون دلاری BBC برای پوشش اخبار ایران/ فعالیت 4 هزار شبکه علیه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، بهرام حمیدی بعد از ظهر امروز در اختتامیه ششمین نمایشگاه و جشنواره هنرهای تجسمی مازندران در سالن ارشاد نکا اظهار داشت: اکنون دشمن با ترفندهای مختلف و با جنگ رسانه‌ای علیه اعتقادات و ارزش‌های ما وارد صحنه شده است.

وی گفت: دنیا با تمام ساز و کارهای خود علیه ایمان اسلامی ما صف‌آرایی کرده است چرا که معتقد است تا فرزندان ما به سلاح ایمان مجهز باشند نمی‌توانند در ما رخنه کنند.

حمیدی افزود: استفاده از فرهنگ و ارزش‌های مختلف اسلامی و ایرانی مهم‌ترین عامل در مقابله با این حمله دشمن است که باید هنرمندان ما از این ابزار به درستی استفاده کنند.

وی ادامه داد: اکنون دشمن و استکبار 4 هزار شبکه را در ایران فعال کرده است و 38 شبکه فارسی زبان برای ما و فرزندان ما برنامه پخش می‌کنند تا جوانان جامعه ما را از هویت اصلی اسلامی ایرانی دور کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به برنامه‌های مختلف فارسی زبان این برنامه‌ها را برنامه‌های ضد ارزشی دانست که برای ایجاد بی‌بندوباری و بی‌عفتی در جامعه ایرانی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه بی.بی.سی به اخبار داخلی خود توجه نمی‌کند و فقط به فکر تهیه اخبار برای ایرانیان است تصریح کرد: اینکه این شبکه 48 میلیون دلار هزینه می‌کند تا اخبار ایرانی را پوشش دهد بیانگر جنگ رسانه‌ای تمام عیار آنان علیه ایران و فرهنگ اسلامی ماست.

حمیدی یادآور شد: استفاده از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی ما می‌تواند ما را در برابر ترفندهای دشمنان مصون نگه دارد و در این رابطه همه ما باید با تمام توان وارد شویم.

وی گفت: اگر هنر ما، خط، نقاشی، فیلم سریال و... ما در جامعه تاثیرگذار باشد و ماندگار شود هزاران شبکه هم نمی‌تواند بر ما تاثیر بگذارد و در این رابطه باید هویت و اصالت خود را حفظ کنیم.

مدیر کانون بسیج هنرمندان نکا نیز گفت: این جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان مازندران با حضور 277 هنرمند از استان مازندران برگزار شد.

محمدعلی صفرپور افزود: این تعداد شرکت کننده در مجموع 138 اثر به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان مازندران ارسال کردند که از این تعداد از 30 اثر به عنوان اثر برتر تجلیل شد.

وی گفت: این جشنواره در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، گرافیک و رشته هنرهای سنتی و با موضوع قرآن، انقلاب اسلامی، ولایت رهبری، ایثار و شهادت، بیداری اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/86002/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول