اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی آبفار ایلام:

سرعت، صحت و دقت اخبار گزینه‌های اساسی یک رسانه است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: امروزه سرعت، صحت و دقت اخبار و جلب مخاطبان مهم‌ترین گزینه‌های اساسی برای یک رسانه محسوب می‌شود.

سرعت، صحت و دقت اخبار گزینه‌های اساسی یک رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بساطی‌پناه صبح امروز در دیدار با رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام اظهار داشت: کسب رتبه نخست این خبرگزاری در بخش خبر در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های امسال نیز برازنده این رسانه برتر بوده و مؤید این حقیقت بزرگ است که خبرگزاری فارس در ایلام در عرصه انتشار اخبار موفق عمل کرده و پیشتاز میدان است.

وی با بیان اینکه حذف خبر پس از انتشار آن در خبرگزاری‌ها از آفات رسانه محسوب می‌شود، ادامه داد: متاسفانه برخی از خبرگزاری‌ها به دلایل مختلفی اقدام به انتشار خبری کرده و پس از چند ساعت خبر را حذف کرده و یا تغییرات اساسی در خبر به وجود می‌آورند که شایسته نیست.

وی ادامه داد: این روش و رویکرد از صداقت و صحت اخبار که جزو مهم‌ترین عناصر خبر در عصر کنونی محسوب می‌شوند، می‌کاهد که برازنده نیست.

این مسئول اضافه کرد: در عصر امروزی که دهکده شیشه‌ای یا عصر اطلاعات معرفی شده این نوع رویه‌ها جز از اینکه ضرر آن متوجه دست‌اندرکاران رسانه‌ها در عدم جلب اعتماد مردمی و کاهش مخاطبان آن می‌شود نتیجه‌ای دیگری ندارد.

بساطی‌پناه تصریح کرد: با عنایت به اینکه به عنوان یک مسئول و همکار خبری و رسانه‌ای در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام مشغول فعالیت هستم خبرگزاری فارس را مورد وثوق خود دانسته و اطلاعات استانی و ملی خود را از این سایت کسب می‌کنم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: خوشبختانه این خبرگزاری به واسطه استفاده از افراد مجرب، متعهد، متخصص و توانمند از این نوع خصوصیات ناشیانه مبرّا بوده و جز این نیز از این رسانه و همکاران آن در استان ایلام انتظار نیست.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس به عنوان امپراطوری خبر مورد وثوق مردم و مسئولان نظام بوده و ارزش کار خبرنگاران و مدیران این رسانه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

این مسئول اضافه کرد: سرعت، صحت، دقت، فراگیری، جلب اعتماد مردم، افزایش روز به روز مخاطبین از مهم‌ترین ویژگی‌های این رسانه ارزشمند در استان ایلام است.

بساطی‌پناه تصریح کرد: حضور خبرگزاری فارس در سطح هزار رسانه پرمخاطب جهان مؤید این حقیقت است که خبرگزاری فارس در کشور نیز پیشتاز میدان رسانه و خبر بوده که جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: امروزه سرعت، صحت و دقت اخبار و جلب مخاطبان مهم‌ترین گزینه‌های اساسی برای یک رسانه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: غیر از این نیز استفاده برخی از رسانه‌ها از القاب میان‌ تهی برای پرکردن جای خالی عناصر اساسی خبر برای همگان واضح و مبرهن است که این رسانه‌ها فقط به دنبال الفاظ ثقیل هستند که این رویه برای مردم کاملاً ملموس است و عدم استقبال از این رسانه‌ها گواهی بر این مدعاست.

این مسئول اضافه کرد: عدم ارتباط‌گیری با منابع خبری و استفاده از اطلاعات درست سبب گوشه‌گیری این رسانه‌ها شده و مخاطبان نیز رغبتی برای پیگیری اخبار خود از این رسانه‌ها ندارند و خود دست‌‌اندرکاران این نوع رسانه‌‌ها نیز به این موضوع واقف هستند.

انتهای پیام/2246/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول