اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین لشکر المهدی در 8 سال دفاع مقدس:

مسئولان ‌با وحدت ‌و پیروی از ولایت فقیه ‌تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌اند

خبرگزاری فارس: جانشین لشکر المهدی در هشت سال دفاع مقدس گفت: مسئولان ‌با وحدت ‌و پیروی از ولایت فقیه ‌تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.

مسئولان ‌با وحدت ‌و پیروی از ولایت فقیه ‌تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، لطف‌الله‌ یداللهی بعد از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای مداح و شاعر آیینی داراب که با حضور مسئولان، خانواده شهدا و مردم ولایتمدار این شهرستان در سالن آمفی تئاتر داراب برگزار شد اظهار داشت: تنها کسانی که ادامه دهنده راه شهدا و پیگیر اهداف آنها هستند توسط شهدا شفاعت می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز دنیا در مقابل ایران زانو زده است افزود: شهدا برای دفاع از میهن اسلامی و پیشرفت کشورمان جانانه جنگیدند و جان خود را از دست دادند و امروز ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها رشد کرده و مانند خاری در چشم دشمن است.

جانشین لشکر المهدی در هشت سال دفاع مقدس و یادگار شهدا با بیان اینکه دشمن با تحریم‌ها و فشارهای خود علیه جمهوری اسلامی دو هدف را دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: روحیه دادن به رژیم صهیونیستی تا به دندان مسلح که در مقابل یک گروه فلسطینی شکست خورد و نشان دادن به مردم ایران که مسئولان کشورشان توان مدیرت بحران و تحریم را ندارند از مهمترین اهداف تحریم‌های دشمن است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: مسئولان و مردم ایران با وحدت و یکپارچگی و پیروی از ولایت فقیه بر تحریم‌ها سوار شده و آن را مدیریت کرده‌اند و با این کار خود آتش به امید دشمن کشیده‌اند.

یداللهی اضافه کرد: دشمن خوب می‌داند که شیعه با دو بال سبز و سرخ  و زرهی فولادین پرواز می‌کند که بال سرخ آن عاشورا، بال سبزش مهدویت و انتظار  و زرهش ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 به این اصل پی برده و ولایت فقیه را نشانه رفت افزود: دشمن با تحریم‌ها و فشارها قصد دارد جلوی پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را بگیرد غافل از اینکه در ایران اسلامی تحول روحی که اصل و بنیان پیشرفت علمی است صورت گرفته و روز به روز دانشمندان ایران به یافته‌های جدیدی در علوم مختلف دست پیدا می‌کنند که موجب حیرت دشمنان می‌شود.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه داراب ابراز داشت: جنگ امروز ما جنگ اقتصادی و خاموش است و دلسوزان جامعه باید با پیروی از ولایت فقیه وارد این جهاد مقدس شوند.

حمیدرضا طحانی افزود: اگر می‌خواهیم رهرو شهدا شویم باید از کشور عزیزمان دفاع کرده و حافظ انقلاب، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

به گزارش فارس، شهرستان داراب 541 شهید گلگون‌کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 31 نفر از آنان شهدای مداح و شاعر آیینی هستند.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول