اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای گیلان خبر داد

دستگیری فروشنده محصولات ضد فرهنگی در فیس‌بوک رشت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا گیلان از شناسایی و دستگیری عامل فروش محصولات ضدفرهنگی در فیس‌بوک رشت خبر داد.

دستگیری فروشنده محصولات ضد فرهنگی در فیس‌بوک رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمدخانی در جلسه پلیس انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی عامل فروش محصولات ضد فرهنگی اظهار کرد: کارشناسان تیم رصد شبانه‌روزی پلیس فتا در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، صفحه‌ای را در شبکه اجتماعی فیس بوک که گرداننده آن مبادرت به تبلیغ و فروش محصولات ضد فرهنگی در فضای مجازی می‌کرد را شناسایی کردند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی گیلان افزود: با شناسایی این صفحه، تلاش برای شناسایی عامل اصلی صفحه مورد نظر در دستور کار ویژه این پلیس قرار گرفت.

به گفته وی، با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده آدرس گرداننده صفحه مورد نظر که با ترویج فرهنگ ابتذال غرب، عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته بود، شناسایی شد و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی با انجام یک عملیات غافلگیرانه متهم در یکی از محلات رشت دستگیر شد.

محمدخانی، متهم دستگیر شده را جوانی 21 ساله و دانشجو معرفی کرد و یادآور شد: در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی لوح فشرده غیر مجاز و مبتذل کشف شد و این فرد با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب چنین جرمی کسب درآمد مالی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی منتقل و با صدور قرار وثیقه 150 میلیون ریالی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند بدانند که پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، بسیار مصمم و جدی است.

رئیس پلیس فتای گیلان از جوانان خواست تا با پای‌بندی به اصول اخلاقی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی در دامی که دشمنان قسم خورده نظام در فضای مجازی به ویژه فیس‌بوک برای آنها پهن کرده‌اند گرفتار نشوند و با پرهیز از عضویت در اینگونه شبکه‌ها خود را از آسیب‌های این فضا حفاظت کنند و به این نکته توجه داشته باشند که بدون فیس‌بوک هم می‌توان زندگی کرد.

انتهای پیام/2300/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول