اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش فرهنگ و ترافیک راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد:

چرام در زمینه زیرساخت ترافیکی مشکل اساسی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش فرهنگ و ترافیک راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرام در زمینه زیرساخت ترافیکی مشکل اساسی دارد و برای برون رفت از این وضعیت باید تدبیر و اقدام کرد.

چرام در زمینه زیرساخت ترافیکی مشکل اساسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، فرید کریمی‌زاده در حاشیه بازدید از خیابان‌های شهرستان چرام اظهار کرد: در اجرای دعوت رئیس شورای ترافیک شهرستان چرام ماموریت پیدا کردیم وضعیت موجود خیابان‌های شهر چرام را بررسی کنیم.

مدیر آموزش فرهنگ و ترافیک راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در ارتباط با مسائل ترافیکی با برنامه‌ریزی که با همکاران مشاوران در شهرداری شهر چرام صورت می‌گیرد با ایجاد مسیرهای یک طرفه و همچنین کارت پارک تسهیل عبور و مرور در خیابان‌های چرام را داشته باشیم.

وی یادآور شد: هم اینک چرام در زمینه زیرساخت ترافیکی مشکل اساسی دارد و برای برون‌رفت از این وضعیت باید تدبیر و اقدام کرد.

این مسئول با بیان اینکه اگر برای برطرف کردن گره‌های ترافیکی اقدام نشود، وضعیت موجود پیچیده‌تر خواهد شد، متذکر شد: ترافیک موضوعی چند وجهی است که چند سازمان و عوامل در آن دخالت دارند و یک وجه آن پلیس و اعمال قانون است که این هم اولویت سوم است.

کریمی‌زاده با اشاره به نقش مهندسی ترافیکی و زیرساخت‌های ترافیکی در روان‌سازی آمد و شد، افزود: کم عرض بودن معابر و هم سطحی تقاطع‌ها، کمبود پارکینگ به ویژه در خیابان‌های اصلی و مرکز شهر چرام مشکلات جدی ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: برای ارتقای فرهنگ ترافیکی طرح‌های فرهنگ‌یاران پلیس، همیاران پلیس، پلیس مدرسه، آموزش عمومی رانندگان، اولیا دانش‌آموزان، کارمندان ادارات و سازمان‌های دولتی برای آگاه‌سازی افراد نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در چرام باید اقدام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کنترل ترافیک با توجه به عرض کم خیابان و حجم حمل و نقل عمومی و شخصی در سطح شهر از مواردی است که سبب افزایش تلفات ناشی از تصادفات می‌شود.

انتهای پیام/82002/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول