اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

200 کیلومتر‌ راه‌ مواصلاتی فهرج نیاز به روکش دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: 200 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان فهرج نیاز به روکش و آسفالت دارد.

200 کیلومتر‌ راه‌ مواصلاتی فهرج نیاز به روکش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین صبح امروز در شورای اداری شهرستان‌ در روستای میرآباد بخش مرکزی با اشاره به خشکسالی‌های مداوم بر اجرا‌ی آبیاری نوین و مکانیزه در باغات و مزارع کشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت: دولت برای کمک به اجرای آبیاری نوین، تسهیلات مناسبی را به کشاورزان ارائه می‌دهد.

زین‌الصالحین در این نشست از واگذاری زمین به کشاورزی خبر داد و گفت: برای برطرف کردن مشکلات ورزش جوانان روستای میرآباد بخش مرکزی یک زمین فوتبال احداث می‌شود.

فرماندار فهرج تصریح کرد: 200 کیلومتر از راه‌های روستایی و مواصلاتی‌ این شهرستان نیاز به روکش دارد که اولویت اختصاص اعتبار برای روکش و احداث جاده روستایی ‌با مناطقی است که از جاده مناسب محروم هستند.

وی در مورد مشکل وثیقه کشاورزان برای دریافت وام‌های کشاورزی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده، مشکل وثیقه رفع شده و کشاورزان در این زمینه مشکلی ندارند.

فرماندار فهرج همچنین از راه‌اندازی کانون فرهنگی و هنری روستای میرآباد بخش مرکزی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خبر داد.

خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج نیز میهمان‌نوازی را از ویژگی‌های مردم روستاهای این شهرستان بر شمرد و گفت: مردم همواره باید پیگیر مشکلات روستای خود باشند، مشارکت مردم، وحدت و همدلی و باهم بودن مشکلات روستا را رفع می‌کند. 

به گزارش فارس افت ولثاز برق، نامناسب بودن جاده روستا، عدم واگذاری لوله برای موتور‌پمپ‌های کشاورزی از سوی جهادکشاورزی‌، 70 خانوار فاقد شبکه آب آشامیدنی، ‌تخصیص اعتبار برای لایروبی قنات‌ها‌، شن گرفتگی معابر و حرکت شن‌های روان به منازل‌، نداشتن زمین برای احداث منازل مسکونی و تخریب باغ‌ها برای احداث‌ منازل مسکونی ‌از مهم‌ترین مشکلاتی بود‌ که در این نشست‌ مطرح شد که فر‌ماندار قول پیگیری و برطرف‌کردن آنها را داد.

انتهای پیام/80013/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول