اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کوهبنان رتبه برتر سرانه ورزشی استان را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: شهرستان کوهبنان به لحاظ سرانه ورزشی، رتبه برتر استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

کوهبنان رتبه برتر سرانه ورزشی استان را دارد

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در ‌آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدا در شهرستان کوهبنان اظهار داشت: دین مبین اسلام‌ و در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌به مقوله ورزش و تندرستی‌ اهمیت خاصی‌ دارند به گونه‌ای که پیامبر اکرم(ص) مردم را نسبت به آموزش ورزش به فرزندان توصیه کرده و خود در این راستا الگو و پیشگام بودند.

وی ابراز داشت: ورزش به تنهایی کافی نیست، لذا ورزشکاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به مرحله کمال باید‌ به مولای متقیان اقتدا کرده و با تمام توان و در اوج قدرت و قهرمانی، در صحنه پیکار و ورزش، فتوت و جوانمردی را‌ به یاد داشته باشند تا مانند تختی و پوریای ولی در تاریخ جاودانه شوند. 

متقی افزود: بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به ورزش با سمت و سوی اسلامی تحولات عظیمی را در جامعه و جهان به وجود آورد و جای بسی افتخار است که ورزشکاران عرصه‌های مختلف مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری هستند.

وی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دولت عدالت‌محور قدم‌های خوبی در فراهم ساختن زیرساخت‌های ورزشی در‌ کوهبنان بر‌داشته شده به گونه‌ای که این شهرستان از نظر سرانه ورزشی رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: ورزشکاران باید با توجه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری نسبت به انجام بازی‌های سالم اقدام و سعی کنند و در عرصه‌های ورزشی زمینه عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم بزنند‌.

رضا رفیع‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان نیز در این مراسم با تشکر از حمایت‌های همه جانبه فرماندار شهرستان و حضور ورزشکاران ‌در برنامه‌های مختلف ورزشی گفت: در حال حاضر 20 هیئت فعال‌ کوهبنان‌ در رشته‌های مختلف‌ ورزشی فعالیت دارند‌ و امیدواریم با تلاش جوانان این خطه بتوانیم با پرورش استعدادهای ویژه در آینده شاهد کسب رتبه‌های برتر ورزشی در استان و کشور باشیم.

وی افزود: مسابقات جام شهدا با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بین چهار تیم از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج‌، فرماندهی انتظامی شهرستان و آموزش و پرورش به صورت دوره‌ای ‌برگزار شد و در پایان تیم سپاه پاسداران رتبه اول‌، تیم آموزش و پرورش رتبه دوم و تیم نیروی انتظامی موفق به کسب رتبه سوم شدند و جام اخلاق نیز به تیم نیروی انتظامی تعلق گرفت‌.

به گزارش فارس در این مراسم با اهدای جام قهرمانی و‌ هدایایی از تیم‌های برتر جام شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 80012/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول