اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دوومیدانی غرب آسیا صورت گرفت

کسب مدال طلا و نقره توسط بانوی ورزشکار ایرانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی گلستان از کسب مقام اول و دوم دو دونده زن گلستانی عضو تیم ملی دوومیدانی در مسابقات غرب آسیا خبر داد.

کسب مدال طلا و نقره توسط بانوی ورزشکار ایرانی

سیدوحیدرضا میرا دقایقی پیش در مصاحبه تلفنی از دوحه قطر با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: دقایق پیش در پایان مسابقات پرش سه گام قهرمانی دوومیدانی غرب آسیا در دوبی امارات متحده عربی سرکار خانم جواهر زمانی و سمانه کوهکن مقام اول و دوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: خانم جواهر زمانی با پرش 12/03 متر مدال طلا را به دست آورد و خانم سمانه کوهکن نیز در همین رشته با پرش 11/38 مدال نقره را به گردن آویخت.

رئیس هیئت دوومیدانی گلستان از حضور هفت دونده گلستانی در تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات غرب آسیا خبر داد.

میرا اذعان داشت: عبدالجلیل توماج، ایوب آرخی، علی شفاف، امید تاجی و سرکار خانم‌ها جواهر زمانی، امینه ایری و سمانه کوهکن دوندگان گلستانی هستند که در تیم ملی دوومیدانی حضور دارند.

وی تصریح کرد: عبدالجلیل توماج در رشته دهگانه، ایوب آرخی در پرتاب نیزه، علی شفاف در رشته دوی 400 متر مانع، امید تاجی در پرتاب نیزه و سرکار خانم‌ها جواهر زمانی در رشته پرش طول و سه گام، امینه ایری در پرتاب نیزه و سمانه کوهکن در پرش سه‌گام تیم ملی ایران را همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت دوومیدانی گلستان افزود: همچنین خداوردی اونق مربی صاحب نام دوومیدانی گلستان نیز به عنوان مربی زیر نظر تیمور غیاثی مدیر سازمان تیم‌های ملی راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

دومین دوره مسابقات غرب آسیا از 22 تا 25 آذرماه سال‌جاری در امارات متحده عربی برگزار می‌شود. 

ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها که در حلب برگزار شد به مقام نایب قهرمانی رسید.

رئیس هیئت دوومیدانی گلستان همچنین با اشاره به توانمندی استان در رشته دوومیدانی اذعان داشت: به واسطه فیزیک بدنی خوبی که اقوام مختلف استان از آن برخوردار هستند این استان حرف‎های زیادی برای گفتن در این رشته دارد.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول