اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

احداث مجموعه عظیم قرآنی در پارک رضوان برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از احداث مجموعه عظیم قرآنی در پارک رضوان برازجان خبر داد.

احداث مجموعه عظیم قرآنی در پارک رضوان برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی فعالان قرآنی در مسجد شیخ محمدحسن شهر برازجان اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی و قرآنی باید مورد عنایت همه مسئولان قرار گیرد.

شهردار برازجان ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع مربیان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی این کانون افزود: اختصاص زمین مناسب برای ساخت مجموعه قرآنی امری مهم است که امیدوار هستیم به زودی محقق شود.

حسین‌آبادی تصریح کرد: با توجه به نیت خیر، جناب کهنسال یکی از واقفین و خیرین برازجانی برای اختصاص یک قطعه زمین واقع در محله خضر برای امور مذهبی، شهرداری در ساخت این مجموعه حمایت لازم را انجام می‌دهد.

شهردار برازجان از احداث مجموعه عظیم قرآنی در پارک رضوان برازجان خبر داد و اذعان داشت: به زودی اقدام به ساخت یک مجموعه قرآنی در پارک رضوان خواهیم کرد و در اختیار کانون قرآن و عترت(ع) قرار خواهیم داد.

وی همچنین با توجه به اظهارات مسئول کانون قرآن و عترت(ع) در زمینه تکمیل سرویس بهداشتی مسجد، مبلغ یک میلیون تومان برای این امر اختصاص داد.

شهردار برازجان گفت: این نشست در واقع به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در سطح محلات و فضاهای عمومی از جمله پارک‌ها برگزار شده که امیدوار هستیم خروجی مطلوبی داشته باشد.

عبدالرضا برازجانی پیشکسوت قرآنی دشتستان نیز در این نشست ضمن تشکر از شهردار برازجان، توجه مسئولان همراه با عمل به وعده‌ها را خواستار و یادآور شد: جامعه ما نیاز به همکاری و همفکری همه نیروها دارد و باید این اهتمام به مرحله عمل برسد.

مجید رجبی یکی از فعالان قرآنی و عضو کانون قرآن و عترت(ع) برازجان نیز ضمن تقدیر از شهردار و مجموعه شهرداری در برگزاری نخستین جشنواره شهروند قرآنی و حضور شهردار در برنامه‌های قرآنی گفت: برخی بزهکاری‌ها و کمبودهای فرهنگی ناشی از فقر فرهنگ دینی در جامعه است و برای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی باید ابزارها و زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی افزود: با توجه به قول مساعد حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در زمینه تخصیص بودجه لازم برای ساخت یک مجموعه قرآنی مناسب برای فعالیت‌های قرآنی و مذهبی، از شهرداری برازجان انتظار داریم تا زمینی را برای ساخت این مجموعه به کانون قرآن و عترت(ع) واگذار کند.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول