اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عقیدتی و سیاسی نیروی زمینی ارتش:

پایوران حافظ قرآن ترفیع می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پایوران حافظ قرآن بر ‌اساس مراتب ترفیع درجه می‌گیرند.

پایوران حافظ قرآن ترفیع می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی لشگر 16 زرهی قزوین، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب امروز در آیین اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص مسائل قرآنی فعالیت‌های خوبی در نیروی زمینی ارتش صورت گرفته که می‌توان به تشکیل چهار هزار و 245 کلاس آموزش قرآن و یک‌هزار کلاس تفسیر و محفل انس با قرآن اشاره کرد.

وی بیان کرد: برگزاری مجامع تخصصی قرآن، اعزام کاروان‌های قرآنی به مناطق مرزی و محروم، برگزاری جشنواره حدیث با شرکت کارکنان پایور و خانواده‌های آنان و سربازان وظیفه از دیگر برنامه‌های سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی زمینی ارتش است.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: حضور 75 حافظ قرآن، استفاده از داوران باتجربه استانی و کشوری، همکاری دارالقرآن استان قزوین به همراه مشاور قرآنی استاندار و برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد امام خمینی‌(ره) قزوین در این مسابقات قابل تأمل بود.

صالحی‌نسب اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات با حضور در اردویی 48 ساعته خود در قزوین، خود را برای شرکت در مسابقات سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران که 26 آذر ماه جاری در تهران برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

این مسئول یادآور شد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به حافظان کل قرآن و حافظان 30 جزء، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء و 5 جزء علاوه بر تشویقی‌های سالانه، بر‌اساس مراتب به ترفیع درجه کارکنان پایور خود اقدام می‌کند.

انتهای پیام/2667/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول