اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان:

با متخلفان احتمالی بازار برخورد شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم کنترل بازار و برخورد با متخلفان احتمالی ضروری است.

با متخلفان احتمالی بازار برخورد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا غلامی ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان که با حضور ناصر فخرموحدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اعضای کمیسیون تنظیم بازار و رؤسای ادارات و نمایندگی‌های شهرستان در استانداری گلستان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و لزوم کنترل و رصد بازار، ضروری است دستگاه‌های ذیربط با هوشیاری و آمادگی کامل، بازار را رصد کرده و با متخلفان احتمالی بازار برخورد کنند.

وی تصریح کرد: مردم نباید در اوضاع اقتصادی و معیشت خود دچار مشکل شوند چراکه ما ذخایر مواد غذایی به اندازه کافی داریم و این گونه آشفتگی بازار در شأن و منزلت نظام ما نیست. 

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مشکل اساسی بازار، نظام توزیع است و در استان فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای برای رفاه حال مردم وجود ندارد، بر لزوم طرح آمایش صنفی تاکید کرد.

گلستان در پایان سال مشکلی نخواهد داشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز در خصوص توزیع نذورات در ایام ماه محرم گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، 250 تن برنج و 500 تن مرغ بین هیئت‌های مذهبی استان توزیع شد.

ناصر فخرموحدی همچنین از آغاز ذخیره‌سازی میوه پایانی سال خبر داد و اظهار داشت: استان گلستان از بابت موادغذایی و میوه در پایان سال مشکلی نخواهند داشت و مردم می‌توانند با آرامش نیازهای اساسی خود را رفع کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: به منظور کنترل دقیق اوضاع و احوال بازار و رصد دقیق قیمت‌ها و اتخاذ تصمیمات موثر و به موقع برای تنظیم بازار با هماهنگی استاندار استان مقرر شد در مرکز استان روزهای یکشنبه هر هفته و در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران و سایر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان جلسات کمیسیون تنظیم بازار برگزار شود.

فخرموحدی خاطرنشان کرد: با متخلفانی که بخواهند احتکار کنند و یا از فرصت پیش آمده در بازار سوءاستفاده کنند به شدت برخورد خواهد شد و ما در بخش بازرسی در آخر سال سعی خواهیم کرد حجم فعالیت خود را بالاتر برده و بر بازار اشراف داشته باشیم.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول