به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس، سید محمود قیومی در جلسهای که با حضور مدیران شرکتهای فعال آب معدنی فارس، اعضای کنسرسیوم آب معدنی و همچنین مسئولان شرکت شهرکهای صنعتی این تاستان و گروه مشاوران صنعتی، در مورد مشکلات، چالشها و فرصتهای فراروی کنسرسیوم آب معدنی در فارس برگزار شد، با تاکید بر اهمیت برندسازی محصولات برای حضور موثر در بازارهای داخلی و خارجی اظهار داشت: عرضه محصولات تولیدی خوشه صنعتی آب معدنی فارس با برند مشخص، میتواند تحول مناسبی در حوزه بازار به وجود آورد.
وی افزود: برندسازی با هدف ایجاد مزیتها و افزایش شانش عرضه محصولات تولیدی، در اولویت کار کنسرسیوم آب معدنی فارس قرار میگیرد که در این بخش از خدمات مشاوران مجرب استفاده میشود.
این مسئول عدم فرهنگسازی در زمینه مصرف آب معدنی و نیز تبلیغات نامناسب در حوزه بازار فروش را از مهمترین چالشهای کنسرسیوم آب معدنی فارس برشمرد و گفت: تبلیغات نامناسب سبب نبود شناخت کامل بین مشتریان شده است.
قیومی با اشاره به کیفیت بالای آب معدنی استان فارس به ویژه در منطقه سپیدان اضافه کرد: با توجه به این مزیت مهم، لزوم تجهیز برخی واحدهای تولیدی به فناوری و تکنولوژی روز و همچنین نوسازی تکنولوژی قدیمی بیش از بیش احساس میشود.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی برای نوسازی تکنولوژی خط تولید وجود دارد بر ارائه طرحهای توجیهی به منظور جذب این اعتبارات تاکید کرد.
قیومی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی فارس نیز در راستای حمایت خود از توسعه خوشههای صنعتی حمایتهای لازم را با هدف فعال کردن کنسرسیوم آب معدنی فارس در بخشهای توسعه بازار، ارتقای تکنولوژی و افزایش سطح کمی و کیفی محصولات تولیدی، انجام میدهد.
در این جلسه که در اتاق بازرگانی صنایع و معادن شیراز برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر، استراتژیها و راهبرد توسعه کنسرسیوم آب معدنی فارس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کنسرسیوم آب معدنی فارس با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی فارس فعالیت خود را از ابتدای امسال آغاز کرده است.
این کنسرسیوم به محوریت واحدهای تولیدی آب معدنی در شهرستان سپیدان تشکیل شده است.
انتهای پیام/2448/ح/گ1003