اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بارش‌های عصر امروز

آبگرفتگی در شهرهای شمالی خوزستان برای مردم دردسرساز شد

خبرگزاری فارس: با بارش‌های عصر امروز بار دیگر آبگرفتگی در شهرهای شمالی خوزستان برای مردم درسرساز شد.

آبگرفتگی در شهرهای شمالی خوزستان برای مردم دردسرساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، با آغاز مجدد بارش‌های باران، بار دیگر معابر شهری آبگرفتگی و متوقف شدن خودروهای خاموش را در مسیر تجربه کردند.

از عصر امروز در شهرهای شمالی خوزستان بار دیگر بارش‌های رگباری باران آغاز شده است و به این دلیل معابر اصلی در این شهرها دچار آبگرفتگی شده است.

بر این اساس، در 24 ساعت گذشته در شهرهای ایذه22.3 و شوشتر و مسجدسلیمان 15.4 میلیمتر باران باریده است که به این دلیل آبگرفتگی معابر شهری باعث بروز مشکلاتی برای مردم این شهرها شده است.

بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های هواشناسی خوزستان، بارش‌های رگباری به همراه رعد و برق تا پایان وقت امشب در استان ادامه خواهد داشت و سپس آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تندبادهای شدیدی در شهرهای جنوبی خوزستان باعث مواج شدن خلیج فارس می‌شود و تردد به دریا در این روزها بسیار خطرآفرین است.

از روز پنج شنبه تا اوایل هفته آینده نیز روند کاهش محسوس دمای هوا در استان خوزستان آغاز می‌شود و به این دلیل هشدارهای لازم به کشاورزان داده شده است.

انتهای پیام/72006/ذ/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول