اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان نکا خبر داد

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان نکا گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان بسیجی مازندران در نکا برپا شد.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان در  مازندران

محمدعلی صفرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها هنرمندان مازندرانی در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی آثار خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

وی بیان داشت: هنرمندان بسیجی مازندران در این نمایشگاه آثار خود را در تکنیک‌های مختلف هنری و در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، تهذیب، هنرهای دستی، معرق، منبت، مشبک، زیورآلات چوبی و... به نمایش گذاشتند.

صفرپور ادامه داد: این نمایشگاه با هدف نمایش فعالیت‌های مختلف هنری بسیجیان مازندرانی برگزار شده که 277 اثر از 137 شرکت‌کننده بسیجی هنرمند مازندرانی به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: استفاده از هنر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم بسیار مؤثر و قابل تأمل است و هر چه ما در هنر و استفاده از فرهنگ ایرانی اسلامی، دینی و ارزش‌های خود پایبند باشیم کمتر مورد تهاجم دشمن قرار می‌گیریم.

مدیر کانون بسیج هنرمندان نکا با اشاره به فعالیت‌های مختلف هنری بسیج هنرمندان در نکا اظهار داشت: کارهای مؤثر و مثمرثمری توسط این کانون انجام شده و در حال انجام است که در گام اول فراخوانی بسیجیان هنرمند نکا و برگزاری نشست‌های مختلف بصیرتی بوده است.

وی افزود: در این دوره‌ با استفاده از اساتید برجسته در حوزه، دانشگاه و سپاه در برای بصیرت‌افزایی در بین قشر هنرمند بسیجی تلاش شده تا با استفاده از ابزار هنر در مقابله با تهاجم فرهنگی مؤثر عمل کنیم.

صفرپور در پایان از برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره هنرهای دستی مازندران در روز پنجشنبه 23 آذر ماه جاری در سالن ارشاد نکا خبر داد و گفت: در این همایش از هنرمندان و آثار برگزیده هنرهای تجسمی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/86002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول