اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب خراسان شمالی خبر داد

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی در استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید در چهارمین جلسه کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استان، با اشاره به فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب اظهار کرد: باید آموزش و آگاهی‌بخشی تبلیغی را در دستور کار خود قرار دهیم و قوانین را در این حوزه احصاء کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب می‌تواند موجب فرهنگ‌سازی این مهم در جامعه و به ویژه در استان شود.

ثابت‌قدم‌وحید به برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی اشاره کرد و گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا بتوانیم این نمایشگاه را به نحو احسن در استان برگزار کنیم.

وی ارائه طرح‌های شاخص و کاربردی از سوی کمیته‌های پنج‌گانه ذیل کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب به دبیرخانه این کارگروه را حرکتی ارزنده در حوزه عفاف و حجاب استان عنوان کرد.

ابراهیم حسینی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نیز به ارائه گزارشی از روند فعالیت کمیته اقتصادی پرداخت و گفت: تاکنون هشت جلسه با 60 مصوبه برگزار شده است.

دبیر کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب خراسان شمالی هم در این نشست به تعاملات و هم‌افزایی با کمیته‌های پنج‌گانه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: کمیته اقتصادی از جمله کمیته‌هایی بوده که اقدامات آن در بازه زمانی کوتاه محسوس و ملموس است.

وی به فعال کردن کارگروه سبک زندگی ذیل شورای فرهنگ عمومی استان اشاره کرد و گفت: ‌باید بحث نوع پوشش در کمیته اقتصادی به عنوان محوری‌ترین موضوع پیگیری شده و به کارگروه عفاف و حجاب استان گزارش شود. 

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی، بازدید اعضای کارگروه عفاف و حجاب استان از اصناف، برپایی نمایشگاه مجازی فرهنگ عفاف و حجاب و دوره‌های آموزشی برای تولید کنندگان از اهم مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول