اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در اهواز برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و صنایع در اهواز همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در اهواز برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، خلیل رنجبر ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: امسال نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم هفته پژوهش از روز 25 آذر آغاز و تا 30 آذرماه ادامه دارد، افزود: این نمایشگاه از 26 آذرماه در محل مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت افتتاح می‌شود.

رنجبر اضافه کرد: همچنین در هفته پژوهش و فناوری بالغ بر 50 نفر از پژوهشگران بر‌تر استان در حوزه‌های مختلف تجلیل و قدردانی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در سطح کشوری تجلیل می‌شوند که شامل پژوهشگر بر‌تر، مدیر پژوهشی بر‌تر و رئیس پارک علم و فناوری بر‌تر است.

دبیر اجرایی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری این افراد را شامل دکتر رحیم حاجیکلایی به عنوان مدیر پژوهشی برتر، دکتر حسین نجف زاده به عنوان پژوهشگر برتر و دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری به عنوان رئیس برتر پارک‌ها معرفی کرد.

رنجبر هدف از برنامه‌های هفته پژوهش را نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و قدردانی از پژوهشگران بر‌تر و نیز ارائه دستاوردهای پژوهشی و ایجاد ارتباط بین دستگاه‌ها، صنایع و مراکز علمی بیان کرد.

نامگذاری ایام هفته پژوهش

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه با اشاره به روزهای نامگذاری شده هفته پژوهش بیان کرد: 25 آذرماه به نام «پژوهشگران و فناوران، زمینه سازان مرجعیت علمی» و 26 آذرماه با عنوان «سبک زندگی اسلامی عامل اصلی پیشرفت» نامگذاری شده است.

رنجبر ادامه داد: 27 آذرماه به عنوان روز «مدیریت جهان دانش و نوآوری در سایه نظام ملی نوآوری» نام گذاری شده است.

وی، عنوان روز 28 آذرماه را «شرکت‌های دانش‌بنیان، مولفه اصلی اقتصاد مقاومتی» ذکر کرد و ادامه داد: روز 29 آذر ماه به نام «پژوهش و فناوری تولید محور پیشران تولید ملی» نامگذاری شده است.

رنجبر ادامه داد: 30 آذر ماه به نام روز «دانش‌آموز و دانشجوی پژوهش محور» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/72007/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول