اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

تحقق 60 درصد از تعهد اشتغال در خرم‌بید

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید گفت: این شهرستان در سال جاری یک‌ هزار و 982 نفر تعهد ایجاد اشتغال داشته که تاکنون بیش از 60 درصد آن محقق شده است.

تحقق 60 درصد از تعهد اشتغال در خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم بید، داود ایوبی اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم بید با ثبت 535 اشتغال در سامانه رصد در هشت ماهه نخست سال جاری مقام عالی فارس را بین ادارات این استان کسب کرد.

وی افزود: در حالی که تعهد اشتغال اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان در هشت ماهه نخست امسال 296 نفر تعیین شده بود این اداره با افزایش 181 درصدی به این مقام دست یافته است.

رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرم‌بید ابراز داشت: کل تعهد اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خرم بید در سال 91، 446 نفر تعیین شده است.

ایوبی گفت: شغل‌های ایجاد شده اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان در زمینه‌های صنعتی معدنی و بازرگانی و... بوده است.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات معدن سنگ مرمریت چاه مرغی و ناحیه صنعتی شماره دو این شهرستان شاهد تحقق اشتغال تعهد شده در سال 91 و بیشتر از آن نیز باشیم.

فرماندار خرم بید ادامه داد: شهرستان خرم‌بید در سال 91، یک‌هزار و 982 نفر تعهد ایجاد اشتغال داشته که تاکنون بیش از 60 درصد آن محقق شده است.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول