اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس:

معضلات روستایی آوج رسیدگی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: معضلات روستایی شهرستان آوج هرچه سریع‌تر باید رسیدگی شود.

معضلات روستایی آوج رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، روح‌الله عباسپور امروز در جلسه بررسی مشکلات روستایی بخش آبگرم شهرستان آوج با قدردانی از حضور مسئولان و مدیران‌کل ارگان‌ها در این جلسه اظهار داشت: متأسفانه کمبود اعتبارات و هزینه‌ها برای توسعه فعالیت‌های عمرانی سال جاری سبب شده است که بسیاری از برنامه‌ها عقب مانده و یا تعطیل شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: نقش مردم و به‌ ویژه روستائیان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی چشمگیر بوده و امروز وظیفه مردم حمایت از قشر‌های مختلف روستائیان است.

وی با اشاره به بودجه 143 هزار میلیارد تومانی کل کشور تصریح کرد: 40 هزار میلیارد تومان از این میزان بودجه اختصاص به امور عمرانی، ساخت و ساز‌های عمرانی و نیز توسعه روستایی داشته که متأسفانه از این مبلغ اندک نیز تنها 3 هزار و 940 میلیون تومان تحقق یافته است که البته با این میزان اعتبار قطعأ پروژه و طرح‌های در دست اقدام با مانع جدی روبه‌رو می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران باید خدمت به مردم را بزرگترین عبادت برای خود دانسته و برای بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم روستاها از امکانات و توانمندی‌هلا تلاش و کوشش کنند.

عباسپور بیان کرد: توسعه شبکه گاز‌رسانی روستایی و توسعه امر مشاغل خانگی نیز جزو ضروریت‌های کنونی این شهرستان بوده که لازم است به آن توجه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال 92 اعتبار بالایی برای توسعه آبرسانی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: 130 استخر و بند خاکی در این شهرستان وجود دارد که لازم است در دستور کار بررسی و کارشناسی قرار گیرند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استقرار ادارات در این شهرستان خوب و رضایت‌بخش بوده است، تصریح کرد: بخشی از مشکلات کمی اعتبارات مربوط به عدم فروش کامل نفت خام است که البته دولت و مسئولان دیگر برای این مهم نیز چاره‌های بسیار خوبی را اندیشیده‌اند که در وقت خود اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/77005/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول