اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تهران:

استقرار 9 سایت برف روبی و 140 مخزن شن و نمک در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده برای مقابله با تبعات احتمالی ناشی از بارش‌های زمستانه، به منظور رفع هرگونه آب ماندگی و لغزندگی در معابر شهری و محدوده حریم جنوب تهران خبر داد.

استقرار 9 سایت برف روبی و 140 مخزن شن و نمک در جنوب تهران

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با تاکید بر آمادگی کامل و شبانه روزی سایت‌های برفروبی این منطقه گفت: با مشارکت شهروندان مبنی بر رعایت پاکیزگی نهرها و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در هنگام بارش نزولات آسمانی مشکل آبگرفتگی و لغزندگی به حداقل می رسد و شهروندان می توانند به راحتی در معابر شهری تردد کنند.

شهردار منطقه 20 به استقرار سایت‌های برف روبی در سطح نواحی هفتگانه اشاره کرد و اظهار داشت: هفت سایت اصلی در پل عبدالرحمان صوفی، خیابان‌های شهید غیبی، شهید امانی جنوبی، دهخدا، میثم، ورامین و روستای غنی‌آباد و سه سایت فرعی در خیابان شهید رجایی جنب بیمارستان هفتم تیر، میدان شهید بروجردی و میدان شهدای شاملو مستقر شده است که به امکانات مکانیکی، کیسه‌های شن و نمک و نیروهای آماده باش خدمات شهری مجهز هستند و در هنگام نیاز خدمات مطلوب به شهروندان ارائه می‌شود.

وی به نصب بیش از یکصد و 40 دستگاه مخازن شن و نمک در نقاط حساس برای استفاده عموم شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر موارد مورد اشاره ستاد مرکزی برف روبی منطقه نیز مجهز به ایستگاه تولید محلول ضد یخ است که در مواقع ضروری نسبت به محلول پاشی در سطح معابر و محل‌های پرتردد  اقدام خواهد کرد.

شهردار منطقه 20 در پایان افزود: دپوی بیش از 2 هزار تن شن مخصوص، استقرار ماشین آلات از جمله  کامیون تیغه دار برف روب، دستگاه مکنده 8 هزار لیتری آب، نیسان مجهز به مخزن پخش کن شن مخصوص، لودر، بابکت، بیل مکانیکی، بالابر، گریدر، جرثقیل و نیروهای انسانی که مجهز به ملزومات فردی و کارگری هستند از جمله تمهیداتی است که در سایت مرکزی برفروبی شهرداری منطقه 20 برای مقابله با تبعات ناشی از بارش‌های زمستانه درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول