اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 32 اکیپ صورت گرفت

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در جنوب کرمان با حضور 32 اکیپ بخش دولتی و خصوصی آغاز شد.

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در جنوب کرمان

ابراهیم توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اهمیت مبارزه با بیماری تب برفکی در جنوب کرمان اظهارداشت: تب برفکی بیماری است که صدمات اقتصادی زیادی به دامدار وارد می‌کند.

وی افزود: با توجه به کشنده بودن این بیماری مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی را آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه در این مرحله فقط دام‌های سنگین گاو و گوساله زیر پوشش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: این واکسیناسیون به صورت همزمان در نیمه اول آذر ماه در سراسر جنوب کرمان آغاز شده است.

توکلی با اشاره به همکاری بخش خصوصی در این مرحله از واکسیناسیون خاطرنشان کرد: در این مرحله 32 اکیپ بخش دولتی و خصوصی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این مرحله به مدت 24 روز کاری به طول می‌انجامد، ابراز داشت: در این مرحله پیش‌بینی شده بیش از 110 هزار رأس گاو و گوساله زیر پوشش قرار گیرد.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان از آغاز واکسیناسیون تب برفکی دام‌های سبک از ابتدای دی ماه خبر داد و گفت: در این مرحله نیز بیش از یک‌میلیون و 600 هزار رأس دام سبک زیر پوشش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/80003/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول