اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تسهیل در رفت و آمد معلولان

رمپ ورودی شورای اسلامی شهر همدان اصلاح شد

خبرگزاری فارس: پس از بازدید و تذکر رئیس شورای اسلامی شهر همدان رمپ ورودی تعبیه شده برای رفت و آمد معلولان همدانی بازسازی و اصلاح شد.

رمپ ورودی شورای اسلامی شهر همدان اصلاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پس از بازدید و تذکر رئیس شورای اسلامی شهر همدان رمپ ورودی تعبیه شده برای رفت و آمد معلولان شورای اسلامی شهر همدان بازسازی و اصلاح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان که پیش از این به منظور بررسی وضعیت مناسب‌سازی شهر همدان سوار بر ویلچر، این مهم را مورد ارزیابی قرار داده بود، سعی در ورود به داخل ساختمان شورای شهر را داشت اما رمپ تعبیه شده در این مرکز استاندارد نبود و وی نتوانست با ویلچر داخل شود.

به همین دلیل دستور به اصلاح این رمپ داده شد که بعد از گذشت چند روز این رمپ اصلاح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بحث مناسب‌سازی را باید از خودمان شروع کنیم افزود: معلولان به عنوان قشری از افراد جامعه باید از همه امکانات برخوردار باشند.

سید احمد حسنی‌حلم در پایان سخنانش تصریح کرد: اجرای طرح مناسب‌سازی فضای شهری را نمی‌توان فقط به یک گروه خاص جانبازان و معلولین اطلاق کرد و باید با نگاهی همه‌جانبه در طراحی و ساخت اماکن به این موضوع مهم توجه شود.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول