اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

کاری برای پارکینگ و محوطه بیرونی ورزشگاه بزرگ یاسوج صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ‌گونه اقدامی در زمینه محوطه بیرونی و پارکینگ ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج صورت نگرفته ولی سایت داخلی ورزشگاه 94درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کاری برای پارکینگ و محوطه بیرونی ورزشگاه بزرگ یاسوج صورت نگرفته است

حجت‌الاسلام جواد خاضع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که در زمینه محوطه‌سازی فضای بیرون و پارکینگ ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تاکنون به علت تصویب نشدن اعتبارات مورد نیاز هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفته است، اظهار کرد: مردم انتظار دارند این ورزشگاه هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

خاضع ابراز داشت: سایت داخلی ورزشگاه تاکنون 94 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در این زمینه تاکنون تمام صندلی‌های ورزشگاه نصب شده و چمن ورزشگاه آماده بهره‌برداری بوده و همچنین تأسیسات مکانیکی این پروژه به اتمام رسیده است.

این مقام مسئول افزود: اکنون هم می‌توانیم مسابقات فوتبال را در این زمین برگزار کنیم ولی به علت این‌که محوطه سازی خارج از ورزشگاه و پارکینگ احداث نشده هیچ‌گونه تضمینی در رابطه با امنیت ورزشگاه در زمان برگزاری مسابقات نخواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اعلام کرد: کار بالغ بر 75 درصد پیست تارتان انجام گرفته و برج‌های روشنایی در حال رنگ‌آمیزی است و تا دو هفته آینده نصب خواهد شد.

 وی ادامه داد: قرارداد سازه جایگاه امضاء شده و کلیه انشعابات ورزشگاه خریداری شده ولی نقشه اجرای سیستم فاضلاب ناقص بوده و فونداسیون پایه اسکوربرد نصب و تمام کارهای سفت کاری ورزشگاه انجام شده و ضلع غربی ورزشگاه در حال نازک‌کاری است.

خاضع در پاسخ به این سؤال که چرا استاندار از اعلام خبر پیشرفت 94 درصدی ساخت ورزشگاه گلایه داشته‌اند، گفت: لازم به ذکر است که شش درصد باقی مانده از این پروژه عظیم به کلی زمان و اعتبار نیاز دارد و بر همین اساس ما در ارتباط با اعلام درصد پیشرفت ورزشگاه با توجه به این امر سخنی به گزاف نگفته‌ایم.

انتهای پیام/2571/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول