اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌جنوبی:

آواربرداری مناطق زلزله‌زده آغاز شد/ به زودی بازسازی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌جنوبی از آغاز آواربرداری مناطق زلزله‌زده با اولویت روستاهای صد‌درصد تخریب شده، خبر داد.

آواربرداری مناطق زلزله‌زده آغاز شد/ به زودی بازسازی انجام می‌شود

محمدعلی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با قدردانی از اطلاع‌رسانی بالا و موثر خبرگزاری فارس از مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: حدود 140 واحد مسکونی منطقه زلزله‌زده زهان صد درصد تخریب شده‌اند که بنیاد مسکن به زودی کار بازسازی را با اولویت این واحدها آغاز می‌کند.

وی از آغاز آواربرداری مناطق زلزله‌زده خبر داد و تاکید کرد: 511 روستای این مناطق نیز بالای 60 درصد تخریب شده‌اند که در اولویت بعدی بنیاد هستند و در مرحله بعد یک‌هزار و 200 واحد مسکونی متأثر از زلزله در صورت تأمین تسهیلات خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اکیپ‌ آواربرداری بنیاد در منطقه مستقر است، ادامه داد: در زلزله اخیر زهان همه دستگاه‌ها پای کار هستند و خیال مردم از اینکه دولت تا پایان ساخت مسکن در کنار آنان است، راحت باشد.

آخوندی از همکاری خوب امدادگران هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، برق، آب، تلفن، شرکت نفت، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه تقدیر کرد.

انتهای پیام/2248/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول