اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کردستان اعلام کرد

برخورداری 2300 فرزند شاهد و ایثارگر کردستان از خدمات بنیاد شهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 358 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان زیرپوشش خدمات این سازمان هستند.

برخورداری 2300 فرزند شاهد و ایثارگر کردستان از خدمات بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد سلیمانی ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان پزشکی فرزندان شاهد و ایثارگر استان که در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان در رشته‌های پزشکی مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند، افزود: باید برای ارتقا و پیشرفت همه جانبه فرزندان شاهد و جامعه ایثارگری استان تلاش بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان سرمایه‌های مملکت نام برد که باید با کسب علم و دانش و جهاد علمی همچون پدرانشان سربازان امام و ولایت باشند.

سلیمانی تصریح کرد: بی‌گمان ما در طول عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سختی‌های زیادی پشت سر گذاشتیم و با پشت سر گذاشتن این سختی‌ها به ویژه در دوران هشت ساله دفاع مقدس و جهاد دفاعی دنبال این بودیم که از استقلال اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برخوردار شویم.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از اصول مهمی است که این مهم باید در استان‌ نهادینه شود و اشاعه این فرهنگ نیز بیش از پیش نیازمند عزم جدی مسولان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خدمت به خانواده شهدا را وظیفه همه مسئولان دانست و بر بازگویی رشادت‌های شهدا در دوران جنگ برای نسل جوان تأکید کرد.

سلیمانی با اشاره به جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی، اظهار کرد: امروز استکبار جهانی تمام توان خود را به کار بسته و با تحریم‌های فلج کننده به میدان آمده و ما باید با جهاد اقتصادی دشمن را سر جای خود بنشانیم.

وی با تاکید بر تلاش در عرصه جهاد مقاومتی و جهاد اقتصادی افزود: جهاد اقتصادی و جهاد علمی وظیفه‌ای مهم است که همه ما موظفیم در جهاد مقاومتی وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خاطرنشان کرد: همانگونه که جنگ تحمیلی را تبدیل به فرصت کردیم باید تهدید اقتصادی را نیز با بهره‌گیری از امکانات موجود به فرصت تبدیل کنیم.

سلیمانی در پایان گفت: امنیت و آسایش جامعه اسلامی ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است و باید در حد توان به خانواده‌های آنها خدمت کنیم.

انتهای پیام/79005/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول