اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهکار معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با نزاع‌های دسته‌جمعی

اعلام اسامی طوایف خوش برخورد در صدا و سیمای استان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از راه‌های کاهش نزاع‌های دسته‌جمعی در این استان را استفاده از روش تشویق دانست و گفت: صدا و سیما نام طوایف خوش‌برخورد را اعلام کند.

اعلام اسامی طوایف خوش برخورد در صدا و سیمای استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در جلسه کار گروه اجتماعی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در بروز نزاع‌های دسته جمعی و فردی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: واسطه شدن در حل و فصل نزاع‌ها بسیار خوب بوده که باید از سوی ائمه جماعات، آموزش و پرورش، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌های تاثیرگذار اقدامات لازم اعمال شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ باید تبلیغات لازم برای بروز آسیب‌ها و زیان‌های موجود در نزاع‌ها در سطح مهد کودک‌ها و مدارس نهادینه شود تا کودکان از ابتدا با این امر و عوارض ناشی از آن آشنا شوند.

رضوانی خاطرنشان کرد: با وجود قومی قبیله‌ای بودن کهگیلویه و بویراحمد و میزان درگیری‌های جمعی در آن برای مقابله با نزاع‌های دسته جمعی در سطح شهر نیروی انتظامی و دستگاه‌های متولی از زندانی کردن متخلفان تا آنجا که ممکن است خودداری کرده چرا که باید آن‌ها را به صورت نقدی جریمه کرد تا از این طریق و افزایش میزان جرائم نزاع‌ها کاهش پیدا کند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صدا و سیما نام افراد صالح و اقوام و گروهای قومی که میزان درگیری و نزاع‌های خیابانی کم‌تری نسبت به دیگر افراد و گروه‌ها را دارند از سیمای استانی اعلام کنند چرا که این امر اقدام خوب و اثرگذاری است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی از تشدید اختلافات و دخالت اطرافیان در نزاع‌ها جلوگیری و اقدام کنند تا شهری آرام و به دور از درگیری داشته باشیم چرا که بروز درگیری در جامعه با چنین معضلاتی خود سبب دیگر مفاسد و مشکلات می‌شود.

رضوانی به ستاد صیانت از حقوق شهروندان اشاره کرد و گفت: شورای انقلاب فرهنگی 26 دستگاه فرهنگی را در اواخر سال 84 دسته‌بندی کرده که کارشناسان و متخصصان اثرات بی‌حجابی و بی‌عفتی را در سطح جامعه بیان کرده که باید اقدامات لازم جهت جلوگیری از معضلات را اعمال کنند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: تمام دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی و متولیان امر با همکاری و همراهی هم سعی بر کاهش و جلوگیری از معضلات اجتماعی و عوامل پیش روی نزاع‌ها و اثرات بی‌حجابی داشته باشند.

انتهای پیام/2571/ت/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول