اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

نزاع‌های دسته جمعی معضلی بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آسیب‌های مهم در این استان را نزاع‌های دسته جمعی عنوان کرد و گفت: به علت بومی و قبیله‌ای بودن منطقه میزان نزاع‌ها در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است.

نزاع‌های دسته جمعی معضلی بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز کارگروه تخصصی بانوان و خانواده با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اعضای این کارگروه برگزار شد.

غلامعلی رضوانی اظهار کرد: کلیه اعضای حاضر در جلسه برنامه‌های کاری خود و نظراتی که در جهت پیشبرد اهداف خانواده مؤثر بوده را ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آموزش و پرورش را به عنوان متولی تحکیم بنیان خانواده برشمرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی دولت و ابلاغ آن به تمامی نهادها و ادارات در سطح کشور باید به میزان اعتبارات دریافتی برنامه و کار ارائه شود.

رضوانی مهم‌ترین علل آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد را نزاع‌های دسته جمعی عنوان کرد و بیان داشت: مسئولین باید برای آغاز یک حرکت که متناسب با فرهنگ بومی منطقه است حرکت کنند و از میزان ظرفیت‌های مردمی در جهت کاهش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نهایت استفاده شود.

وی ابراز داشت: به منظور شناسایی خانواده‌های موفق باید عوامل موفقیت آن‌ها مشخص شده و با هماهنگی لازم به منظور آشنایی جامعه با این افراد و خانواده‌ها از طریق صدا و سیمای استانی اقدامات لازم ارائه و اعمال شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در زمینه تعطیلی پنج‌شنبه بانوان در ادارات شرایط و برنامه‌های مدیران اجرایی نهادهای مربوطه مدنظر قرار گرفته شود و در جایی که امکان تحقق آن هست اجرایی گردد به شرطی که به جامعه آسیبی نرسد.

این مسئول سیاسی تاکید کرد: اعتبارات فرهنگی در اختیار دستگاه‌های فرهنگی بوده و استاندار هیچ‌گونه اختیاری در این خصوص ندارد.

رضوانی تصریح کرد: آسیب‌های جدی که در مورد حجاب در تمامی سطوح داریم رعایت نکردن اصل حجاب برخی زنان و مردان بوده که اقدامات لازم در این خصوص اعمال و مقرر گردد و تابلوهای ثابت با مضامین عفاف و حجاب در سطح شهر با هماهنگی شهرداری‌ها نصب شود.

انتهای پیام/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول