اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

خط پروازی اصفهان - استانبول راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: با توجه به اهمیت خط پروازی مستقیم از اصفهان به استانبول، این خط به زودی در ابتدا با هفته‌ای دو پرواز، افتتاح می‌شود.

خط پروازی اصفهان - استانبول راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، پس از پیگیری‌های مستمر علیرضا ذاکراصفهانی استاندار اصفهان، خط پروازی مستقیم از اصفهان به استانبول در راستای گسترش روابط ایران و ترکیه در حال آماده سازی است.  

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در مورد احداث این خط هوایی، حدود دو سال پیش در سفر «عبدالله گل» رئیس جمهور ترکیه به اصفهان صورت گرفت، خاطر نشان کرد: این خط هوایی در بسط و توسعه گردشگری تأثیر بسزایی دارد.

وی ظرفیت‌های فوق‌العاده اصفهان را برشمرد و افزود: تحقق این مهم به حضور سرمایه گذاران و گردشگران ترکیه و سایر نقاط جهان در اصفهان کمک شایانی دارد و در توسعه صنعت گردشگری اصفهان اثرگذار است.

ذاکراصفهانی با تأکید بر اینکه استان اصفهان با قدمتی 7 هزار ساله استانی با اصالت است، یادآور شد: هویت و ریشه‌دار بودن اصفهان بر کسی پوشیده نیست و با آغاز پروازهای این خط هوایی مبادلات بازرگانی و صادرات استان تسهیل شده و با شتاب بیشتری صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: این مسیر هوایی در تسهیل صادرات فرش و صادرات صنعتی استان تأثیرگذار است.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: با وجود ظرفیت‌های بسیار استان و تقاضای ارتباطات خارجی اقشار مختلف از جمله تجار، سرمایه گذاران، دانشگاهیان، هنرمندان و نخبگان این خط هوایی پاسخگوی چنین تقاضایی است.

وی اظهار کرد: خط پروازی مستقیم از اصفهان به استانبول در ابتدا با هفته‌ای دو پرواز آغاز به کار خواهد کرد و پس از آن به صورت روزانه به استانبول پرواز خواهیم داشت و از آن نظر که فرودگاه استانبول با بیش از 200 نقطه جهان ارتباط دارد می‌تواند سبب ساز ارتباطات بیشتر اصفهان با سایر نقاط جهان شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول