اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران-35

اجتماع امروز آبادانی‌ها اجتماع بزرگ حسینی‌ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: اجتماع امروز آبادانی‌ها در استقبال از ضریح مرقد مطهر اباعبدالله‌الحسین (ع) اجتماع بزرگ حسینی‌ است.

اجتماع امروز آبادانی‌ها اجتماع بزرگ حسینی‌ است

آیت‌الله‌عبدالله محمدی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با اشاره به ورود ضریح مطهر مرقد امام حسین (ع) به شهرستان اظهار داشت: امروز آبادان میزبان ضریح مطهر مرقد آسمانی اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

وی افزود: زائران و میهمانان بی‌شماری از نقاط مختلف کشور وارد شهرستان آبادان شده و آماده استقبال و میزبانی از ضریح مطهر هستند.

امام جمعه آبادان عنوان کرد: بسیاری از مردم با بیماران خود در مسیر حرکت ضریح ایستاده‌اند تا شفای عطر حرم حسینی را به‌دست آورند.

وی ادامه داد: زنان و مردان در مسیر حرکت ضریح اجتماع کرده و سه شبانه‌روز است که مسیر بلوار ساحلی، میعادگاه زیارت با ضریح مطهر را ترک نکرده‌اند.

محمدی اصفهانی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: از همه مردم شریف آبادان در راستای استقبال بی‌نظیر و باشکوه از ضریح مقدس بارگاه اباعبدالله‌حسین (ع) قدردانی می‌کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: از تمام شهروندان می‌خواهم با رعایت نظم و انضباط بیشتر، کاروان سفینة‌النجاة را همراهی کرده و مسئولان را برای برگزاری مراسم‌ از پیش تعیین شده بیش از پیش حمایت کنند.

امام جمعه آبادان خاطرنشان کرد: خانواده‌های آبادانی، فرزندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان خود را در مراسم امروز شرکت دهند و از این طریق مسیر دین و دیانت را هر چه بیشتر به آنها یادآوری کنند و بیاموزند.

وی با بیان اینکه اجتماع مردم امروز آبادان، اجتماع بزرگ حسینی‌ است، گفت: از مسئولان شهری به‌ویژه فرماندار، سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، ستاد نماز جمعه و همه دست‌اندرکارانی که در مسیر عشق به حرم حسینی دخیل بوده‌اند قدردانی کرده و به آنها خسته نباشید می‌گوییم.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول