اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پاس همدان:

موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم

خبرگزاری فارس:سرمربی پاس همدان در پایان بازی با شهرداری یاسوج گفت: بازی زیبایی ارائه شد و ما موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم.

موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم

وینگو بگوویچ در پایان بازی پاس با شهرداری یاسوج درباره این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: این بازی بسیار خوب بود و بازیکنان ما در این بازی بسیار زحمت کشیدند.

وی در مورد اینکه بازیکنان پاس موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند، افزود: بازی زیبایی ارائه شد فقط هرکاری انجام دادیم توپ‌هایمان به گل نمی‌رفت، در این بازی فقط ما گل نمی‌زدیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و این مشکل اصلی فوتبال ایران است.

سرمربی پاس در مورد بازیکنان و هواداران پاس گفت: بازیکنان من در این بازی بسیار تلاش کردند و جنگیدند و با تمام توان در زمین بازی دویدند و باید به آنها خسته نباشید بگویم، من از بازیکنانم راضی هستم فقط زیاد موقعیت از دست می‌دهند، همچنین از تماشاگران که زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم.

بگوویچ درباره نیم فصل دوم به خبرنگار فارس گفت: سعی می‌کنیم نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیریم و به لیگ برتر برویم، تیم من بازی خوبی را انجام می‌دهد، فقط گل نمی‌زند؛ در این بازی 6 موقعیت 100 درصد را از دست دادیم.

وی یادآور شد: ما برنامه‌های زیادی برای نیم فصل داریم و سعی می‌کنم روند بهتری را در نیم فصل دوم داشته باشیم.

سرمربی پاس درباره غیبت مقداد قباخلو در این بازی بیان کرد: قباخلو به علت مشکل انضباطی در این بازی حضور نداشت.

در پایان وینگو درباره جذب بازیکنان در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: بله ما در تعطیلات نیم فصل قطعاً بازیکنانی را جذب خواهیم کرد و باید با مدیر عامل جلسه بگذاریم و جذب بازیکن داشته باشیم.

انتهای پیام/2499/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول