اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نیروی زمینی تهران:

داور 30 ثانیه زودتر بازی را تمام کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی نیروی زمینی تهران گفت: داور برای اینکه توپ روی دروازه پاس قرار داشت خواست زودتر این مسابقه را تمام کند و 30 ثانیه زودتر بازی را تمام کرد.

داور 30 ثانیه زودتر بازی را تمام کرد

امیربهمن خداکرم در پایان بازی با پاس همدان که یک بر صفر به سود پاس خاتمه یافت، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، درباره شرایط بازی با پاس همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه سه بازیکن ما هفته پیش با گرفتن کارت زرد سوم محروم شده بودند؛ بابک بیداری، محمد سیدی و علی سلیمانی کاپیتان تیم را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکنان جدیدتر استفاده کنیم.

وی درباره گل خوردن از روی یک ضربه ایستگاهی گفت: ما در آنالیزهایی که از بازی‌های پاس داشتیم کاملاً پیش‌بینی اینکه از چه راهی گل خواهیم خورد را داشتیم اما متاسفانه به علت عدم توجه بازیکنان همان طور شد و از یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

سرمربی نیروی زمینی افزود: بعد از این گل و در طول بازی شرایط برابر شد و توانستیم موقعیت‌های زیادی را کسب کنیم، حتی ما میانه میدان را بیشتر از پاس در اختیار داشتیم و در نیمه دوم درصد مالکیت توپ در زمین بیشتر با بازیکنان ما بود.

وی درباره تیم پاس هم اظهار داشت: تیم پاس هم شرایط خوبی دارد، این تیم از بازیکنان و کادر فنی خوب و باتجربه‌ای سود می‌برد، تیم ما هم تیم جوانی بود و می‌توانست بازنده نباشد اما فوتبال است و متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بازنده شدیم.

خداکرم یادآور شد: بازیکنان ما جوان هستند و موقعیت‌های زیادی را در طول بازی از دست می‌دهند، در این بازی هم بازیکنان نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند اما باید بگویم جو هم به سود پاس بود.

وی درباره داوری هم بیان کرد: داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما هنوز این وقت به پایان نرسیده بود که توپ روی دروازه پاس همدان رفته بود که سوت را زد تا غائله را ختم کند.

سرمربی نیروی زمینی در پایان درباره شرایط لیگ دسته اول به خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: لیگ هر هفته شرایط خاص خود را دارد و با توجه به حساسیت بازی‌ها و موقعیت‌هایی که تیم‌ها در جدول دارند هر بازی برای خود وضعیتی دارد.

وی گفت: همان طور که شما بازی‌ها را دنبال می‌کنید اکثراً بسیار نزدیک به هم هستند و تنها با اختلاف یک گل نتیجه‌اش مشخص می‌شود و تیمی که بتواند تاکتیک ایستگاهی‌ها را مشخص کند و در بخش دفاعی بهتر عمل کند شانس بردن دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول