اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پاس همدان:

تنها یک امتیاز نسبت به پیش‌بینی‌هایم عقب هستیم

خبرگزاری فارس: وینگو بگوویچ سرمربی پاس همدان بعد از برد یک بر صفر نیروی زمینی تهران گفت: از پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایم پاس از لحاظ امتیازاتی تنها یک امتیاز عقب است.

تنها یک امتیاز نسبت به پیش‌بینی‌هایم عقب هستیم

وینگو بگوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، درباره شرایط بازی پاس و نیروی زمینی اظهار داشت: از همان اول گفته‌ام هر بازی، بازی سخت و سرنوشت‌سازی است اما باید از بازیکنانم که واقعاً سنگ تمام گذاشتند و خوب بازی کردند تشکر کنم، همین طور از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که حمایت خوبی را از تیم داشتند.

وی درباره فریادهای خود در کنار زمین گفت: این فریادها اعتراض نبود بلکه از این طریق به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که در چه موقعیت‌هایی اشتباه می‌کنند و گرنه موضوع دیگری نیست.

وینگو درباره عقب کشیدن پاس در نیمه دوم نیز افزود: در واقع خواست ما برعکس بود ما می‌خواستیم حمله کنیم اما بعضی اوقات امکان‌پذیر نیست، چون حریف امروز ما واقعاً تیم بسیار سرعتی بود و قطعاً یک تیم سرعتی می‌تواند مشکل‌ساز باشد و در بازی با آنها ناخود آگاه بازیکنانم عقب کشیدند ولی من به بازیکنان تاکید داشتم جلو بروند.

وی درباره عدم نتیجه‌گیری‌های پاس در خارج از خانه بیان داشت: لیگ یک بسیار سخت است و به همین راحتی نمی‌توان در بازی‌های بیرون خانه نتیجه گرفت، ما یک بازی بیرون خانه را بردیم و از سه بازی دیگر هم نتیجه نگرفتیم، اما از پیش‌بینی‌هایی که داشتیم تنها یک امتیاز عقب هستیم، چون برد در بیرون خانه خیلی سخت است.

سرمربی پاس تأکید کرد: برای اینکه شما در لیگ دسته اول قهرمان شوید 50 امتیاز احتیاج دارید، بنابراین هرجا بخواهید این امتیازات را بگیرید چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه فرقی نمی‌کند.

وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که یک گل نمی‌تواند زیاد مطمئن باشد، بیان داشت: ما به هر حال روی بچه‌ها کار می‌کنیم و تیم ما هم این انگیزه را دارد که مقابل هر تیمی بازی کند ولی به هر حال فوتبال است و سخت می‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد و این را باید همه بدانند.

وینگو خاطرنشان کرد: لیگ یک یعنی همین، خیلی به سختی می‌توان 2 یا 3 تا گل زد، طبیعی است من هم دوست دارم 5 گل بزنم، ما با دو مهاجم بازی می‌کردیم اما مهم نیست شما با چند مهاجم بازی کنید، شاید شما با پنج مهاجم هم بازی کنید ولی باز هم گل نزنید، اما باید صبور باشیم و کار کنیم.

وی افزود: پاس در فصل گذشته از 16 بازی 19 امتیاز داشت اما امروز با 9 بازی 18 امتیاز داریم، باز هم باید تاکید کنم که با برنامه‌ریزی بنده تنها یک امتیاز عقب هستیم، اما باید کار و تلاش کنیم و تا نیم فصل چهار بازی دیگر باقی مانده است.

سرمربی پاس گفت: بازیکنانم باید آماده باشند هم از لحاظ روحی و هم جسمی و تمام انرژی خود را برای رسیدن به هدف بگذارند و امیدوار هستم این چهار بازی آینده را بهتر ارائه دهیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول