اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

قادر به شکست پاس پولدار هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در جام حذفی تیم کم‌بضاعت ما قادر به کسب پنجمین پیروزی متوالی برابر تیم پاس متمول خواهد بود به شرطی که حاشیه‌های فوتبال اجازه دهد.

قادر به شکست پاس پولدار هستیم

جمشید غدیری پیش از برگزاری آخرین دیدار رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در نیم فصل اول مقابل پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شکر خدا تیم ما در بهترین وضعیت روحی و روانی به سر می‌برد و آماده کسب پنجمین پیروزی متوالی در لیگ دسته اول فوتبال کشور آن هم در مقابل تیم پاس همدان هستیم.

وی با بیان این‌که می‌دانیم در مقابل چه تیمی بازی خواهیم کرد، افزود: پاس هر جا که باشد نام بلند آوازه‌ای دارد و تا آن‌جا که من به یاد دارم ضلع سوم فوتبال کشور در سال‌های گذشته بوده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با ابراز این سخن که تیم کم‌بضاعت ما از نظر مالی باید با همین داشته‌ها به مصاف تیم پولدار و متمولی همچون پاس برود، عنوان کرد: تیم ما تنها با کمی بیش از یک میلیارد تومان بسته شده در حالی که تیم پاس آن گونه که از مطبوعات شنیده‌ام وضعیتی بسیار بهتر از ما دارد.

غدیری به پیروزی‌های متوالی چند هفته اخیر تیم شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: اکنون از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و در زمینه محرومیت و مصدومیت‌ها تنها علی کردی را به همراه نداریم.

وی در ادامه گفت: نقاط ضعف و قوت تیم پاس همدان را می‌دانیم و اگر بتوانیم با همت بازیکنان این تیم را با نتیجه یک بر صفر هم شکست دهیم قهرمان نیم فصل خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: به دنبال کسب نتیجه خوب در این بازی هستیم و برای کسب چنین نتیجه‌ای بازی تهاجمی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

غدیری در ادامه به بازی هفته آینده در جام حذفی و پیش‌بینی خود از بازی با مس کرمان در اولین گام این جام سخن به میان آورد و گفت: مس کرمان از تیم‌‌های خوب فوتبال کشور است که در اولین بازی جام حذفی در مقابل ما قرار گرفته است.

وی در ارتباط با این بازی گفت: با همه توان قدم در جام حذفی می‌گذاریم و به هیچ عنوان اسیر نام‌ها در این جام نمی‌شویم و شک نکنید که برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی به مصاف این تیم کرمانی و البته لیگ برتری می‌رویم.

انتهای پیام/2571/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول