اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری سلسله نشست‌های اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی

خبرگزاری فارس: سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی گفت: سلسله نشست‌های اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی با توجه به نزدیک شدن به انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

برگزاری سلسله نشست‌های اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اردکانیان عصر امروز در نشست مشترک کارگروه رسانه و مطبوعات و معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 18 نشست و جلسه در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی توسط این کارگروه برگزار شده است.

وی افزود: این کارگروه که متشکل از نمایندگان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های استان است با توجه به سیاست‌های ترسیمی و با عنایت به مسائل و مشکلات اجتماعی و با هدف ارتقای آگاهی‌های عمومی و حساس‌سازی مسئولان در جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات عمومی اقدام به اطلاع‌رسانی کرده است.

اردکانیان اوج فعالیت کارگروه رسانه و مطبوعات را همزمان با برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و یادآور شد: اردیبهشت ماه سال جاری کارگروه رسانه و مطبوعات در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دومین دوره از نهمین دوره این انتخابات اقدامات ارزنده‌ای در حوزه اختیاری وظایف خود انجام داد.

وی تصریح کرد: مسائلی مانند راهکار‌های عملی و علمی تحقق شعار سال( تولید ملی سرمایه و کار ایرانی)، برخورد با جرائم و مفاسد اقتصادی، جرائم سایبری، مشروبات الکلی، اقتصاد مقاومتیٰ مدیریت بحران در خانواده، اتباع بیگانه، ماده 27 برنامه پنجم توسعه و ... در جلسات مشترک این کارگروه با مسئولان و کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و جهت آگاهی عمومی اطلاع‌رسانی شده است.

سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی با تقدیر از رسانه‌های استان خاطر نشان کرد: رسانه‌های استان با عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان‌های موفقیت مجموعه قضایی در پیشبرد اهداف و سیاست‌های پیشگیرانه در سال‌های اخیر به‌ویژه در سال جاری نقش عمده و بسزایی داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اردکانیان یادآور شد: این کارگروه در برنامه‌های آتی خود با توجه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 92 به یکی از محوری‌ترین موضوعات که اخلاق انتخاباتی‌ است پرداخته و بستر برگزاری انتخابات سالم، پرشور و موفق را مهیا می‌کند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسا‌ن‌رضوی با تاکید بر رعایت اخلاق و قانون در برگزاری انتخابات گفت: کارگروه رسانه و مطبوعات به زودی با هدف دعوت همگان به رعایت اخلاق و قانون قبل از برگزاری انتخابات، در زمان برگزاری و پس از برگزاری انتخابات به موضوع اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی می‌پردازد.

وی ادامه داد: رعایت اخلاق و قانون دو رکن مهم فعالیت در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه سال‌های اخیر مورد مطالبه عمومی بوده و افکار عمومی به خوبی تمام رفتارها و گفتارها را رصد کرده و به افراد و گروه‌هایی که پایبندی به اخلاق و قانون نشان دهند اقبال نخواهد داشت.

سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی گفت: امیدواریم با رعایت اخلاق و آداب اسلامی و قانونی توسط مسئولان نامزدها و هواداران شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه و عزتمند در سال 92 باشیم.

انتهای پیام/70001/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول