اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

آمادگی اجرای انتخابات الکترونیک را در همدان داریم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما آمادگی اجرای انتخابات الکترونیک را در همه مناطق استان همدان داریم، گفت: مکانیزم اجرایی تویسرکان در اجرای انتخابات تمام الکترونیک مجلس نهم نمونه بود.

آمادگی اجرای انتخابات الکترونیک را در همدان داریم

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، در پاسخ به این سئوال که انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و مجلس شورای اسلامی در سال آینده همزمان با هم برگزار می‌شود؟ اظهار داشت: ما کارهای مقدماتی را برای برگزاری انتخابات در هر سه بخش فراهم کردیم و روند اجرایی امور مربوطه به صورت مطلوب در حال انجام است.

وی افزود: مکانیزم هر کدام از انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و مجلس شورای اسلامی جداست و با تجربه 9 تا 10 ساله که در هر سه حوزه  انتخاباتی دارم مکانیزم برگزاری با هم تداخلی ندارند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در پاسخ به اینکه آیا در سال آینده انتخابات در همدان تمام الکترونیک خواهد بود و این مهم را در تویسرکان چگونه دیدید؟ با بیان اینکه آمادگی کامل داریم در صورت پذیرش شورای نگهبان، مانند شهر تویسرکان که در سال گذشته انتخابات نهم مجلس را تمام الکترونیک برگزار کرد، اقدام کنیم، تصریح کرد: مکانیزمی که تویسرکان در اجرایی کردن انتخابات تمام الکترونیک مجلس شورای اسلامی در سال گذشته به کار گرفت واقعاً نمونه بود.

وی با تأکید بر اینکه من به عنوان مسئول اجرای این برنامه مطمئن هستم در انتخاباتی که انجام شد به لحاظ اجرا کار به خوبی صورت گرفت، افزود: انتخابات تمام الکترونیک نهمین مجلس شورای اسلامی در شهرستان تویسرکان هیچ مشکلی نداشت بلکه با عالی‌ترین وضعیت و در امنیت خیلی خوب انجام شد.

فامیل‌کریمی در پایان اطلاع‌رسانی درست را در انتخابات برای نخستین گام در این عرصه لازم دانست و اذعان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در راستای آشنایی و شناخت مردم از نامزد‌های انتخاباتی باید شفاف صورت گیرد.

انتهای پیام/89010/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول