اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آخر دور رفت لیگ دسته اول ایران

گسترش فولاد تبریز قهرمان نیم فصل شد

خبرگزاری فارس: هفته آخر دور رفت لیگ دسته اول ایران تیم گسترش فولاد تبریز قهرمان نیم فصل شد.

گسترش فولاد تبریز قهرمان نیم فصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سیزدهم دور رفت لیگ دسته اول ایران جام آزادگان تیم گسترش فولاد تبریز با برتری مقابل مهمان خود قهرمانی نیم فصل را کسب کرد. شهرداری تبریز نیز در خانه مقابل تیم راهیان کرمانشاه مساوی شد که این نتیجه  قهرمان نیم فصل گروه دور را تغییر داد.

ماشین‌سازی نیز فقط 80 دقیقه مقابل تیم ابومسلم مشهد مقاومت کرده و در نهایت بازی را با دو گل واگذار کرد.

گسترش فولاد قهرمان نیم فصل شد

تیم گسترش فولاد تبریز با ارائه یک بازی برتری موفق به پیروزی سه بر یک مقابل تیم الوند همدان شد تا با صدرنشینی دور رفت را به اتمام رساند.

تیم گسترش فولاد تبریز درمقابل تیم رده دومی جدول بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه 10 توسط هادی جعفری به گل دست یافت. در دقیقه 45 مدافعان تیم الوند روی بایرامی خطا کردند که ضربه پنالتی را رسول علیزاده با استاد تمام به گل دوم گسترش فولاد تبدیل کرد تا شاگردان رسول خطیبی با برتری به رختکن روند.

نیمه دوم تیم الوند همدان برای جبران نتیجه بازی را در دست گرفت و در دقیقه 53 حمید رضا گلزاری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در دقیقه 65 رسول خطیبی مربی تیم گسترش فولاد برای اداره بازی و استفاده از تجربه‌اش در حفظ نتیجه و استفاده در ضد حملات وارد میدان شد. پنج دقیقه بعد مدافعان تیم الوند روی خطیبی مرتکب خطای پنالتی شدند که این ضربه را هم رسول علیزاده نواخت تا با گل شدن این ضربه گسترش فولاد به گل سوم خود دست یابد.

با این برد گسترش فولاد تبریز با 29 امتیاز و چهار امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول الوند همدان، قهرمان نیم فصل گروه یک شد. بیشترین پیروزی با هشت برد، تنها تیم بدون باخت جدول و بهترین خط حمله با 23 گل زده حاصل کار نیم فصل شاگردان رسول خطیبی بود.

اسامی تیم گسترش فولاد تبریز

سیدمهدی اسلامی، سیدمهدی قریشی، رسول علیزاده، شهریار شیروند، هدایت شهریاری ( از دقیقه 46 سید مرتضی محفوظی)، سید امید نظامی‌پور(از دقیقه 82 سعید آقایی)، هادی جعفری، مهرداد بایرامی(از دقیقه 65 رسول خطیبی)، سامان نریمان جهان، احمد امیر کامدار، سعید مهدی پور

باخت‌های ماشین سازی دو رقمی شد

تیم ماشین‌سازی تبریز در سیزدهمین بازی خود دهمین شکستش را تجربه کرد.

ماشین‌سازی در هفته آخر دور رفت در مشهد مهمان تیم ابومسلم مشهد بود که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود تیم سیاه جامگان خراسان به اتمام رسید.

تیم ماشین‌سازی در این بازی سعی داشت با کسب نتیجه مساوی و یک امتیاز این شهر را ترک کند و تا دقیقه 80 نیز در این امر موفق بود اما در 10 دقیقه پایانی دو گل وارد دروازه این تیم شد تا  اصغر اعتباری مربی ماشین‌سازی همچنان در کسب امتیاز ناموفق ماند.

ماشین‌سازی با این شکست هفت امتیازی در قعر جدول باقی  مانده و با توجه به پیروزی استقلال اهواز فاصله ماشین سازی با  تیم  بالاتر از خود به پنج امتیاز رسید.

شهرداری رکورددار تساوی شد

تیم شهرداری تبریز با توقف مقابل مهمان خود رکورددار تساوی در لیگ دسته یک شد.

شهرداری تبریز در هفته سیزدهم دور رفت مهمان تیم صدرنشین راهیان کرمانشاه بود که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

با این تساوی تیم راهیان کرمانشاه قهرمانی نیم فصل را به تیم استقلال خوزستان واگذار کرد و شهرداری تبریز نیز با احتساب سه امتیاز بازی برق شیراز در رده ششم جای گرفت.

تیم شهرداری تبریز با هفت تساوی رکورددار تساوی در لیگ دسته اول ایران است.

انتهای پیام/60001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول