اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ دسته اول ایران

پیروزی رمز تداوم صدرنشینی گسترش فولاد تبریز/ بهترین موقعیت ماشین‌سازی برای فرار از قعر جدول

خبرگزاری فارس: از هفته دهم لیگ دسته اول ایران تیم ماشین‌سازی در تبریز و گسترش فولاد و شهرداری در خارج از تبریز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

پیروزی رمز تداوم صدرنشینی گسترش فولاد تبریز/ بهترین موقعیت ماشین‌سازی برای فرار از قعر جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته دهم لیگ دسته یک ایران روز پنج‌شنبه تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان گل‌گهر سیرجان است و گسترش فولاد نیز در اراک به مصاف شهرداری اراک خواهد رفت؛ همچنین شهرداری تبریز در مقابل برق این شهر صف‌آرایی خواهد کرد.

*بهترین موقعیت ماشین‌سازی برای فرار از قعر جدول

ماشین‌سازی تیم شگفتی‌ساز هفته گذشته در تبریز میزبان گل‌گهر سیرجان است؛ ماشین‌سازی موفق شد تیم شاهین را در بوشهر مغلوب کرده و نشان دهد که توانایی کسب امتیاز در خارج از خانه را هم دارد؛ حریف ماشین‌سازی در هفته دهم تیم گل‌گهر سیرجان است که با 11 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

ماشین‌سازی نیز با وجود پیروزی هفته گذشته با شش امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، اما پیروزی این تیم می‌تواند برای نخستین بار در طول فصل موجب فرار ماشین‌سازی از قعر جدول شود.

دو تیم سال گذشته نیز در یک گروه قرار داشتند که بازی رفت در تبریز با دو گل به سود ماشین‌سازی به اتمام رسید.

*پیروزی رمز تداوم صدرنشینی گسترش فولاد تبریز

گسترش فولاد تبریز صدرنشین گروه «الف» در اراک مهمان ‌شهرداری این شهر است. 

گسترش فولاد که با پیروزی هفته گذشته مقابل پارسه تهران توانست بالاخره از نفت مسجد سلیمان پیشی گرفته و به صدر جدول تکیه بزند، مسلماً درصدد تداوم این صدرنشینی بوده و می‌خواهد به هر نحو ممکن در اراک به پیروزی دست یابد.

شهرداری اراک که با 12 امتیاز در رده ششم قرار دارد حریف آسانی برای گسترش نبوده و شاگردان خطیبی باید همچون هفته‌های گذشته با برنامه بازی کرده و تا آخرین ثانیه‌های بازی به دنبال گل پیروزی‌بخش خود باشند.

گسترش فولاد در حال حاضر با 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و نفت مسجد سلیمان با 18 امتیاز در تعقیب این تیم است.

*شهرداری در شیراز مهمان برق است

تیم شهرداری تبریز در شیراز مهمان تیم برق این شهر است. شهرداری هر چند از هفته دوم به بعد نباخته است، اما اکثر نتایج این تیم با تساوی همراه بوده و همین مساوی‌ها اجازه نداده که شهرداری در طول 9 هفته در بین شش تیم بالایی جدول قرار گیرد.

شهرداری هفته گذشته در تبریز با ایرانجوان بوشهر به تساوی دست یافت تا با 11 امتیاز در رده نهم جدول قرار گیرد؛ رقیب شهرداری نیز برق شیراز است که این تیم 11 امتیاز داشته و بعد از شهرداری در مکان دهم جای دارد.

پیروزی شهرداری می‌تواند این تیم را به صورت موقت به ساحل آرامش برساند، اما تساوی و کسب یک امتیاز مسلماً برای تیم مدعی صعود به لیگ برتر چاره‌ساز نخواهد بود.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول