اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داروغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

کمبود شیر خشک در استان بوشهر نداریم

خبرگزاری فارس: معاون داروغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در اوایل تحریم‌ها کمبود شیر خشک در استان بوشهر احساس می‌شد ولی خوشبختانه در حال حاضر این کمبود در استان برطرف شده است.

کمبود شیر خشک در استان بوشهر نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، یحیی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان کنگان اظهار داشت: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی در راستای خدمات بهتر و ارزشمندتر داروخانه‌ها در سراسر استان اهتمام جدی دارد و از تمام امکانات و ظرفیت موجود برای رفاه و آسایش مردم استفاده می‌کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم شهرستان کنگان و حجم مراجعات به داروخانه‌ها، این دانشگاه در نظر دارد داروخانه شبانه‌روزی را در کنگان تأسیس کند.

رضایی ادامه داد: با توجه به وجود شرکت‌ها در منطقه عسلویه امیدوارم با شبانه‌روزی شدن داروخانه شاهد خدمات‌رسانی بهتر و بیشتری به مردم منطقه باشیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این امر به منظور خدمت‌رسانی بهتر و ارزنده‌تر به مردم کنگان است که امیدواریم در بهبود وضعیت درمانی در این شهرستان تأثیرگذار باشد.

وی همچنین به بحث کمبود شیر خشک در داروخانه‌های استان اشاره کرد و گفت: در اوایل با شروع تحریم‌ها کمبود شیر خشک احساس می‌شد ولی خوشبختانه در حال حاضر این کمبود در استان برطرف شده است.

رضایی به بدهی‌های بیمارستان امام خمینی(ره) به شرکت پخش دارو نیز اشاره کرد و اذعان داشت: با اختصاص 250 میلیون تومان این مشکل نیز رفع شده و در حال حاضر اغلب اقلام دارویی در استان و شهرستان موجود است.

وی ادامه داد: در نظر داریم در هر شهرستان آزمایشگاه غذا در نظر بگیریم تا کنترل بیشتری بر مواد غذایی در شهرستان داشته باشیم.

رضایی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای مشکلات شهرستان‌ها اهمیت زیادی قایل است و در حد توان به همه مردم خدمات بهینه را ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول