اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر:

21 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیرساز بوشهر نیاز است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر گفت: بیش از 21 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیرساز در استان نیاز است.

21 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیرساز بوشهر نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین حریری صبح امروز در بازدید از مدارس خیرساز اظهار داشت: ایجاد فضای آموزشی و راه‌اندازی کلاس درس امر مهمی است که در ساختن آینده کشور بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: ما فضا را برای آموزش صداقت و عدالت به فرزندان این آب و خاک مهیا می‌کنیم زیرا اگر در این مسیر موفق باشیم جامعه‌ای پیشرفته داریم و از همه توان و ظرفیت موجود برای تحقق این مهم استفاده می‌کنیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر خاطرنشان کرد: حضور و کمک دولت از لحاظ اعتباری به خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند این افراد را بیشتر برای انجام کارهای مشارکتی بویژه در بخش آموزشی تشویق کند.

حریری یادآور شد: تعداد خیرین مدرسه‌ساز کشور بالای 100هزار نفر هستند و مدارسی را که این افراد ساخته‌اند، بسیار زیاد است و امیدوار هستیم با کمک دولت و خیرین شاهد تکمیل پروژه‌های در دست احداث باشیم.

وی بر لزوم همکاری بیشتر دولت با خیرین تأکید کرد و اذعان داشت: برخی پروژه‌های مشارکتی مدرسه‌سازی در این استان وجود دارد که خیرین سهم خود را پایان رسانده‌اند اما سهم دولت به این پروژه‌ها تزریق نشده و انتظار داریم شاهد همکاری بیشتر و مؤثرتر مسئولان باشیم.

حریری با بیان اینکه بیش از 21 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های خیرساز در استان نیاز است گفت: امسال برای پروژه‌های نیمه‌تمام خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده این درحالی است که نیاز ما برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان 21 میلیارد ریال است.

وی افزود: در شرایط کنونی تعداد 18 پروژه نیمه‌تمام خیرساز در استان وجود دارد که تلاش داریم در کمترین زمان تکمیل کنیم و مورد بهره‌برداری برسانیم.

حریری ابراز داشت: باید دست به دست هم دهیم و از توان و ظرفیت موجود برای ارتقای کمی و کیفی پروژه‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول