اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهید کریمی جویبار:

داور طرفدار ساری در قهرمانی جام حذفی مازندران بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهید کریمی جویبار پس از شکست تیمش مقابل شهردای ساری در فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های مازندران گفت: داور می‌خواست که تیم ساری قهرمان جام حذفی شود.

داور طرفدار ساری در قهرمانی جام حذفی مازندران بود

نبی الله حاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می‌کردیم به راحتی می‌توانستیم قهرمان جام شویم که بنا به دلایلی کاپ قهرمانی را از دست دادیم.

وی تصریح کرد: آقای کاظمی از داوران خوب ملی فوتبال کشور است که با توجه به سابقه داوری ایشان در جام آزادگان نمی‌دانیم که چرا امروز بد سوت زدند.

حاجی افزود: اگر در بازی مقابل ساری همه چیز تعادل بود، قضاوت بر علیه تیم ما نبود، باور کنید همچون سال گذشته می‌توانستیم قهرمان جام حذفی فوتبال استان باشیم.

سرمربی تیم شهید کریمی جویبار درباره بیرون کشیدن تیمش از زمین بازی یادآور شد: وقتی که دیدیم داور یک طرفه قضاوت می‌کند و بی‌جهت بازیکن ما را از زمین اخراج کرد، تصمیم گرفتیم که بازی را ادامه ندهیم.

وی گفت: با توجه به احترامی که برای تماشاگران و مدیریت باشگاه قائل شدیم از تصمیم خود صرف نظر و دوباره به بازی بازگشتیم.

حاجی در ادامه تصریح کرد: شهید کریمی از تیم‌های کاملا جوان و بومی جویبار محسوب می‌شود که بازیکنان باانگیزه خوبی در اختیار دارد.

وی در پایان با تشکر از بازیکنان و کادر فنی به ویژه مدیریت باشگاه اظهار داشت: با تمام  وجودمان سعی و تلاش کردیم تا تیم هم در لیگ برتر و جام حذفی به موفقیت لازم دست یابد.

به گزارش فارس، در فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری تیم شهید کریمی جویبار سه بر دو مغلوب شهدای ساری شد و از رسیدن به کاپ قهرمانی باز ماند.

انتهای پیام/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول