اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی جیرفت:

عمده‌فروشی‌های متخلف جیرفت جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: عمده‌فروشی‌های مواد خوراکی و لوازم خانگی این شهرستان بازرسی و تخلفات آنها ثبت شد.

عمده‌فروشی‌های متخلف جیرفت جریمه شدند

محمد مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در گشت مشترک میان اداره بازرگانی شهرستان جیرفت و مرکز استان کرمان در سطح این شهرستان از عمده‌فروشی‌های مواد خوراکی و لوازم خانگی بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه در بخش لوازم خانگی برای یک پرونده حدود 400 میلیون ریال جزای نقدی در نظر گرفته شده است، افزود: برای عمده‌فروشی‌های مواد غذایی 110 میلیون ریال تا 400 میلیون ریال نیز تخلف ثبت شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با تأکید بر برخود جدی و قاطعانه با متخلفان تصریح کرد: پرونده این تخلف‌ها برای قطعیت به شعبه‌های تجدیدنظر ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تمام بازرسی‌ها کماکان به طور مداوم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد استمرار دارد، افزود: این شعبه با محتکران و سایر عنوان‌های تخلفی مندرج در قانون نظام صنفی شدیدا برخورد می‌کند.

مشایخی با تأکید بر اینکه قاچاق سوخت در دو ماه گذشته نیز به صفر رسیده است، بیان کرد: با قاچاقچیان سوخت در تمام منطقه جنوب کرمان به شدت برخورد می‌شود.   

وی گفت: تمام شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه تخلف با شماره تلفن 124 اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تماس حاصل کنند و همکاری لازم را با بازرسان این اداره انجام دهند.

انتهای پیام/2655/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول