اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته انضباطی تراکتورسازی را نقره‌داغ کرد

جریمه سنگین سور تراکتورسازان

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران تیم تراکتورسازی را بابت عدم بلیط فروشی برای یکی از بازی‌های فصل گذشته 132 میلیون تومان جریمه کرد.

جریمه سنگین سور تراکتورسازان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سازمان لیگ در نامه‌ای به کمیته انضباطی اعلام کرده است که در دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فجر شهید سپاسی در هفته 29 لیگ برتر که 18 فروردین 91 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد، با وجود حضور 70 هزار نفر در بازی مورد نظر بلیت فروشی انجام نشده که براساس تحقیق و اطلاع کمیته انضباطی عدم فروش بلیت با توافق باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان بوده که این اتفاق خلاف مقررات جاری است و سازمان لیگ خواستار تعیین خسارت و اعلام به مبادی مربوطه برای اقدامات لازم شد.

کمیته انضباطی ضمن استعلام درباره میزان خسارت، پاسخ امور مالی سازمان لیگ و برآورد انجام شده از سوی این سازمان اعلام کرد 70 هزار بلیت 2000 تومانی فروخته شده که کمیته انضباطی حکم به پرداخت مبلغ 132 میلیون و 300 هزار تومان بابت وجه بلیت‌ها و دیگر موارد مربوطه از ناحیه هیئت فوتبال استان در حق سازمان لیگ برتر صادر می‌کند، این رای در مهلت مقرر با رعایت مقررات قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف خواهد بود. 

اختلافات تیم تراکتورسازی تبریز با هیئت فوتبال استان در روزهای پایانی فصل گذشته منجر به عدم بلیت فروشی برای بازی تیم‌های تراکتورسازی و فجر سپاسی شیراز شد. هر کدام از طرفین مدعی مجری بلیت فروشی بودند و در نهایت مقرر شد برای این بازی بلیت فروشی صورت نپذیرد.

ظاهراً تراکتورسازی به دلیل اینکه در کورس قهرمانی بود و عدم بلیت فروشی می‌توانست تماشاگر بیشتری را برای پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز حاضر کند، از موضوع عدم بلیت فروشی استقبال کرده اما با وجود حضور بیش از 70 هزار تماشاگر بازی تراکتورسازی با فجر سپاسی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

همچنین قرار شد روز 21 آذر به شکایت عباس آشوبی و احمد آل نعمه از تیم تراکتورسازی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسیدگی شود. 

انتهای پیام/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول