اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با فارس:

جریمه کمیته انضباطی به تراکتورسازی ربطی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: جریمه کمیته انضباطی به تیم تراکتورسازی ارتباطی نداشته و این تیم هیچ نقشی در عدم بلیط فروشی بازی فصل گذشته این تیم نداشته است.

جریمه کمیته انضباطی به تراکتورسازی ربطی ندارد

جواد ششگلانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: عدم بلیط فروشی بازی تراکتورسازی با فجر سپاسی شیراز در فروردین امسال یک تصمیم استانی بوده و باشگاه تراکتورسازی هیچ نقشی در این مورد نداشته است.

وی افزود: فصل گذشته فدراسیون فوتبال کشور تا مشخص شدن وضعیت بلیط فروشی بازی‌های تراکتورسازی این وظیفه را به سازمان ورزش و جوانان استان محول کرده و در جلسه پیش از بازی در این سازمان تصمیم بر این شده که در بازی تراکتورسازی تبریز با فجر سپاسی شیراز بلیط فروشی صورت نپذیرد.

ششگلانی در مورد صدور این رای تصریح کرد: من هم این رای را شنیده‌ام و هنوز این حکم به هیئت فوتبال استان ارسال نشده و در صورت دریافت رای کمیته انضباطی، حتماً تصمیمات پیش از بازی تراکتورسازی با فجر سپاسی قید شده و به عدم نقش این باشگاه در نحوه بلیط فروشی این بازی اشاره خواهد شد.

ششگلانی در پاسخ به این سئوال که در صورت عدم نقش تراکتورسازی باید این جریمه را هیئت فوتبال استان بپردازد، گفت: من نمی‌دانم این حکم را چه کسی صادر کرده است، اما باید یادآوری کنم که هیئت فوتبال استان نیز این مبلغ را پرداخت نخواهد کرد و شاید اصلاً این جریمه پرداخت نشود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته باشگاه  تراکتورسازی را بابت عدم بلیط فروشی برای یکی از بازی‌های فصل گذشته132 میلیون تومان جریمه کرد.

مدیر باشگاه تراکتورسازی نیز عنوان کرد که  فصل گذشته تنها بلیط فروشی بازی آخر این تیم مقابل ملوان به این باشگاه واگذار شده و تراکتورسازی هیچ مسئولیتی نسبت به عدم بلیط فروشی بازی تراکتورسازی با فجرسپاسی شیراز ندارد.

انتهای پیام/6001/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول