اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد خبر داد

تصویب 400 میلیون تومان غرامت به اراضی خسارت‌دیده اسدآباد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد گفت: پرداخت 400 میلیون تومان غرامت به اراضی خسارت‌دیده اسدآباد تصویب شده است.

تصویب 400 میلیون تومان غرامت به اراضی خسارت‌دیده اسدآباد

حسین فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه سال گذشته 30 تا 45 درصد اراضی شهرستان اسدآباد خسارت دیده‌اند، اظهار داشت: برای پرداخت غرامت به این اراضی مبلغ 400 میلیون تومان اعتبار تصویب شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از مبلغ 400 میلیون تومان غرامت تصویب شده 310 میلیون تومان به اراضی خسارت‌دیده گندم دیم پرداخت شود، تصریح کرد: از این مبلغ غرامت 45 درصد به مناطق کلیایی، 40 درصد منطقه چهاردولی و مابقی برای دیگر اراضی شهرستان در نظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به وجود 4 هزار و 800 هکتار باغات در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از این میزان باغات یک هزار هکتار باغ فرسوده هستند.

فضلی میزان متوسط مصرف کودشیمیایی شهرستان اسدآباد را 11 هزار و 800 تن اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 5 هزار و 800 تن کود شیمیایی به اسدآباد اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: کود شیمیایی برای باغات اسدآباد در حال حاضر تأمین و آماده است.

این مقام مسئول زراعت باغات این شهرستان را زیر 7 درصد کل زراعت شهرستان خواند و افزود: با توجه به وجود 4 هزار و 800 هکتار باغات در این شهرستان سالانه 10 درصد از کودشیمیایی به این نوع زراعت‌ها اختصاص دارد.

فضلی در پایان با اشاره به کشت پاییزه گندم و جو در شهرستان اسدآباد، یادآور شد: امسال بیش از 35 هزار هکتار از اراضی شهرستان به کشت پاییزه گندم و جو اختصاص یافته است.

انتهای پیام/89008/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول