اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

هر گونه اهمال کاری در برخورد با اتباع خارجی خیانت است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار هرمزگان گفت: هرگونه اهمال کاری در برخورد با اتباع خارجی غیر مجاز خیانت به مردم و نظام است و طرد اتباع غیرمجاز نه تنها حوزه اشتغال را بهبود می‌بخشد بلکه در ارتقا امنیت و آرامش استان نیز موثر است.

هر گونه اهمال کاری در برخورد با اتباع خارجی خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری امروز در جلسه کارگروه اتباع خارجی که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برگزار شد از طرد نزدیک به 70 درصد اتباع نسبت به سال گذشته از ستان هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: برخورد با اتباع غیر مجاز در استان هرمزگان به شدت ادامه دارد و  این برخوردها در راستای قانون و با حفظ شان انسانی اتباع بیگانه همراه است.

وی  تصریح کرد: موفقیت در طرد اتباع غیرمجاز با طرد بدون بازگشت آنها معنا پیدا می‌کند و اگر طرد اتباع از استان بازگشت مجدد آنها را به دنبال داشته باشد کار بیهوده ای است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان فرهنگ‌سازی برخورد و گزارش حضور اتباع  از سوی مردم را بهترین نیروی محرک در برخورد با اتباع غیرمجاز دانست و افزود: تمام ادارات، سازمان‌ها و کارفرمایان باید از به کارگیری اتباع بیگانه خودداری کنند و همچنین در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اتباع غیرمجاز، به دستگاه‌های ذی ربط گزارش دهند.

بامری در ادامه سخنان خود هرگونه اهمال کاری در برخورد با اتباع خارجی غیر مجاز را خیانت به مردم و نظام دانست و تصریح کرد: طرد اتباع غیرمجاز نه تنها حوزه اشتغال را می‌تواند بهبود بخشد بلکه در ارتقا امنیت و آرامش استان نیز موثر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اضافه کرد: باید به سمتی برویم که هر نوع ورود و خروج به استان تنها از مجاری قانونی انجام صورت پذیرد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول