اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/شب گذشته

سارقان مسلح، صرافی هندیجان را به گلوله بستند

خبرگزاری فارس: شب گذشته سارقان مسلح،صرافی هندیجان را به گلوله کشیده و غارت کردند.

سارقان مسلح، صرافی هندیجان را به گلوله بستند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، شب گذشته سارقان با هجوم به صرافی در هندیجان شمالی و ایجاد رعب و وحشت در میان حاضران در این مکان، دست به اسلحه برده و با شلیک چند گلوله، دست به دزدی و سرقت مقادیری وجه نقد و دلار زدند.

این حادثه منجر به مجروح شدن یکی از کارمندان صرافی و ایجاد ترس و واهمه بسیاری برای آن اهالی شد.

مسئول این صرافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در هندیجان اظهار کرد: ساعت هفت شب گذشته بود که سارقان با در دست داشتن اسلحه کلاش و یک کلت به صرافی حمله‌ور شدند.

جعفر عبادی خاطرنشان کرد: سارقان که دو نفر بوده‌اند با پوشاندن سر و صورت خود و در دست داشتن دستکش به صرافی هجوم آورده و در ابتدا با ایجاد ترس و رعب و وحشت، حاضران در مکان، صرافی را به لرزه انداختند.

وی اضافه کرد: این صرافی متشکل از سه کارمند است و یکی از کارمندان ما شب گذشته با این اتفاق از ناحیه پا آسیب دیده و مجروح شده است.

وی با بیان اینکه هیچ نظارتی بر اینگونه افراد نمی‌شود، گفت: از مسئولان شهرستان می‌خواهیم در راستای ارتقای بحث نظم و امنیت در هندیجان تلاش بیشتری کرده و در صورت دستگیری سارق و یا قاتل در منطقه آنها را به سزای اعمالشان برسانند تا درس عبرتی برای سایرین شود.

وی در پایان با بیان اینکه سارقان با موتورسیکلت متواری شده‌اند، گفت: این حادثه می‌توانست به کشته شدن یک فرد یا افرادی ختم شود اما با خسارت جسمی و مالی به پایان رسید.

*چندین مظنون دستگیر شده‌اند

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌دنبال سرقت شب گذشته در صرافی تاکنون چند مظنون دستگیر و در حال بازجویی هستند.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: چنین مواردی به ندرت در شهرستان به وقوع می‌پیوندد و البته تمام تلاشمان بر این است که با نظارت هر چه بیشتر از وقوع چنین حوادثی در منطقه جلوگیری کنیم.

علی رئوفی در پایان بیان کرد: با تمام قوا در راستای سرقت شب گذشته و دستگیری سارقان در تلاش بوده و شهروندان مطمئن باشند مجرمان را از طریق مجاری قضایی و حقوقی به سزای اعمالشان می‌رسانیم.

مطمئناً سرقت‌های مسلحانه در هر منطقه و شهری منجر به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و اهالی می‌شود و نیروی انتظامی در این میان تنها ارگانیست که می‌تواند با برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت در شهرهای مختلف آرامش را آن‌چنان که باید و شاید حکمفرما باشد.

مریم خبازی

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول