اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

بهره‌مندی 33 میلیون نفر از خدمات تأمین اجتماعی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر از بهره‌مندی 33 میلیون نفر از خدمات تأمین اجتماعی در کشور خبر داد.

بهره‌مندی 33 میلیون نفر از خدمات تأمین اجتماعی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدجعفر محمدی باغملایی ظهر امروز در نشست با مسئولان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر خدمات متنوع بیمه‌ای را به بیمه‌شدگان استان ارائه کرده و جلب رضایت خاطر این عزیزان مهم‌ترین اولویت است.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات بیمه‌ای در چند سال اخیر بهبود داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اهمیت بیمه کارکنان و شاغلان در پارس جنوبی با دعوت از کارفرمایان به تعامل بهتر با سازمان تأمین اجتماعی، خاطرنشان کرد: تجربه کشورهای موفق در رسیدن به رفاه نسبی اجتماعی نشان می‌دهد کارگر و محصول کار آن که همان تولید کالاست در رسیدن به پیشرفت جامعه بسیار موثر بوده است، بنابراین در صورت فراهم آوردن شرایط رفاه کارگر، منافع کارفرمایان نیز تأمین می‌شود.

محمدی باغملایی از بهره‌مندی 33 میلیون نفر از خدمات تامین اجتماعی در کشور خبر داد و تصریح کرد: برخورداری بیش از 33 میلیون نفر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی و همچنین دومین ارایه دهنده خدمات درمانی پس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نشان از جایگاه مهم این سازمان در تنظیم سیاست‌های رفاه اجتماعی دولت خدمتگزار است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون و بر اساس آمار موجود افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر بیش از 330 هزار نفر است و این رقم معادل 40 درصد کل جمعیت استان است.

این مسئول گفت: میزان افراد مقرری‌بگیر بیمه بیکاری معادل شش دهم درصد کل افراد تحت پوشش در استان است.

وی یادآور شد: فرض ما بر درستی لیست حق بیمه‌ ارایه شده توسط پیمانکاران است اما اگر مغایرتی در این زمینه برای تیم‌های بازرسی این اداره محرز شود در گام نخست مشمول جریمه و در نهایت به تعطیلی کارگاه متخلف منجر می‌شود.

محمدی باغملایی اذعان داشت: پیمانکاران باید لیست حق بیمه قطعی را در موعد مقرر به سازمان تأمین اجتماعی ارایه و پس از آن لیست متمم از نظر سازمان تأمین اجتماعی قابل پذیرش نخواهد بود.

وی بیان کرد: از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول